به گزارش هنرآنلاین، این برنامه جدید،‌ از امسال مرجع بهتری برای طراحی بین‌المللی،‌ معماران و طراحان در همه جای جهان خواهد بود.

مبلغ عضویت مسابقه جهت تشویق طراحان و استودیوهای مختلف و هم‌چنین شرکت‌های کوچک از سراسر جهان،‌ در پایین‌ترین حد خود است.

در این مسابقه۳۰ دسته برای طراحی وجود دارد که عبارت‌اند از: ده نفر برای بخش‌های معماری، داخلی و طراحی. در هر بخش هشت گروه برای پروژه‌ها و دو دسته برای استودیوها (معماری یا شرکت‌های طراحی، یا معماران یا طراحان خاص)

آثار توسط داوران، که ستاره‌های مشهور جهان هستند، مورد قضاوت و داوری قرار خواهند گرفت و برندگان در لندن طی مراسمی که تاریخ و محل برگزاری آن از پیش تعیین می‌شود، اعلام خواهند شد.

معیارهای انتخاب آثار در این مسابقه عبارت‌اند از:

زیبایی: آیا شگفت‌انگیز است؟ ما می‌دانیم که زیبایی ذهنی است، اما داوران ما به دنبال دقت زیبایی، جزئیات دقیق و استفاده مناسب از مواد هستند.

نوآوری: آیا در عین نوآوری اصول اولیه را رعایت می‌کند؟ یا یک مشکل به مشکلات دیگر اضافه می‌کند؟ ما باید شاهد رویکردهایی مبتکرانه باشیم.

مفید: آیا برای مردم و سیاره مفید است؟ پروژه شما مجبور نیست که جهان را ذخیره کند اما باید احترام و توجه کاربران به محیط‌زیست را نشان دهد.

 برای گروه‌های استودیویی، داوران به دنبال طراحان خاص یا شرکت‌هایی هستند که چشم‌انداز و موفقیت زیادی را از نظر پروژه‌های تکمیل شده، موفقیت کسب و کار و رضایت مشتری نشان می‌دهند.

آن‌ها همچنین باید حداقل دو پروژه تکمیل شده را که مطابق با معیارهای قضاوت شده ذکر شده در بالا هستند، و همچنین مدرک‌های مدیریت مسئولانه و سیاست‌های شرکت (مثلاً پوشش تنوع، سلامتی و آموزش) نشان دهند.

علاقمندان جهت ثبت نام تا 9 تیرماه سال 97 فرصت دارند و برندگان این جایزه نیز در  آذرماه سال 97 اعلام می‌شود.