به گزارش هنرآنلاین، دومین شب فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با استقبال خوب مخاطبان در پردیس سینمایی چارسو همراه بود.

در اولین سانس از این اجرا، علی پناهی در قالب پروژه اِلِمان به روی صحنه رفت، پروژه‌ای که به گفته او از سال ۲۰۰۸ آغاز شده و کشورهای زیادی را پیموده و پس از اجرا در شیراز به این فستیوال رسیده است. 

سبک این پروژه عملاً تلفیقی از موسیقی اکسپریمنتال و الکترونیک است و بر پایه موسیقی نواحی و مقامی ایرانی استوار است. در این پروژه سعی شده موسیقی مقامی و نواحی به شکلی مدرن‌تر و به روزتر از قبل به مخاطب عرضه شود تا بتواند اتفاقی جدید در موسیقی خلق کند و برای مخاطب شکل و حالتی جذاب به خود بگیرد.

اما سئانس دوم اجرای شب دوم متعلق بود به خشایار روانگر با نام هنری xashrav که پیش‌تر قطعات او را به صورت جداگانه و در همکاری با گروه دنگ شو دیده و شنیده‌ایم.

روانگر در این اجرا با نشان دادن روی جدیدی از موسیقی الکترونیک و استفاده از سازهای زنده نظیر گیتار، ساکسوفون و درامز اتفاق جدیدی را در این سبک از موسیقی برای مخاطبان رقم زد.

عملا این اجرا را شاید بتوان یک اجرای آکوستیک با استفاده متفاوتی از ابزار موسیقی الکترونیک قلمداد کرد که اتفاقا هم باعث یک اتفاق زیبا در این سبک از موسیقی می‌شد.

از حواشی شب دوم فستیوال موسیقی الکترونیک ایران می‌توان به حضور موزیسین‌های نامی عرصه موسیقی الکترونیک به عنوان مهمان ویژه در این برنامه اشاره کرد. از جمله آن‌ها می‌توان به پویا معمارزاده، میلاد ماوی، رضا و محمد حسین مسلمی (m.h.project) همچنین اعضای اصلی گروه دنگ شو اشاره کرد.