به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه 17 اسفندماه در فرورگاه اهواز در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال این هستیم تا مسیر سه ساله فرهنگ و هنر خوزستان را طی تفاهم‌نامه‌ای ترسیم کنیم و این سفر فرصتی است تا با اصحاب فرهنگ و هنر در شهرهای مختلف این استان گفت‌وگویی درباره رویدادهایی که می‌تواند برای حوزه فرهنگ و هنر استان رقم بخورد، داشته باشیم.

سید عباس صالحی با بیان اینکه خوزستان برای همه ایرانی‌ها سرشار از خاطره، تاریخ و هویت است، افزود: این استان به اعتبار اینکه سرزمین فرهنگ، هنر و ادب ایران است، منبع سرشاری نیز به منظور تزریق فرهنگ و هنر به همه کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث‌های مرتبط با توسعه فضاهای زیرساختی هنر، فرهنگ و ادب استان، گفت‌وگوهای خوبی صورت گرفته که این مسائل در تفاهم‌نامه‌ای با استانداری خوزستان تنظیم و امضا شده که بر همین اساس، مسیر سه سال آینده بخش فرهنگ و هنر خوزستان ترسیم خواهد شد.

یادآور می‌شود حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه و همچنین سفر به شهرستان‌های شوشتر، آبادان و خرمشهر از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر سه روزه وی به استان خوزستان خواهد بود.