سرویس سینمایی هنرآنلاین: مجید نوروزی بازیگر که با حضور در سریال "زیر پای مادر" تبدیل به یک چهره موفق شد، درباره فعالیت‌های جدید خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: برای بازی در یک سریال صحبت‌هایی شده است که فعلا درباره جزئیات آن نمی‌توانم صحبت کنم. در سینما هم چند پیشنهاد داشتم که به دلیل حضور روی صحنه نمایش نتوانستم بپذیرم.

نوروزی در ادامه درباره بازی در نمایش "آمادئوس" بیان کرد: این روزها مشغول تمرین نمایش "آمادئوس" هستیم که از 7 فروردین ماه در تالار حافظ به صحنه می‌رود. این نمایش 10 سال از زندگی ولفگانگ آمادئوس موتزارت یکی از نابغه‌های موسیقی دنیا و آنتونیو سالی یری آهنگساز دربار را روایت می‌کند که در حسد غرق می‌شود. موسیقی عنصر اصلی نمایش است. در سال 1984 میلوش فورمن فیلمی با همین عنوان ساخت.

وی ادامه داد: در نمایش نقش موتزارت را بازی می‌کنم که کاراکتر سختی است. باید بازی جدیدی داشته باشم که هم زائده تخیلات من به عنوان بازیگر و هم جواد مولانیا کارگردان و هم نویسنده کار باشد، به این دلیل که تاکنون نسخه‌های زیادی از زندگی موتزارت کار شده و این کار نباید شبیه به کارهای دیگر باشد. کار سختی است و باید به خوبی پرداخت شود چرا که درام نمایش روی شانه‌های اوست.