به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، علی درویش‌پور، مدیرعامل برج میلاد درباره برپایی بخش ویترین ملی هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در برج میلاد تهران بیان کرد: برج میلاد به عنوان یادمان ملی ایرانیان همواره کوشیده است که تعامل خوبی با جشنواره های مختلف داشته باشد.

او افزود: جشنواره مد و لباس فجر از جمله این جشنواره هاست و ایام دهه فجر همواره نمایش دستاوردهای انقلاب است و ما به عنوان یادمان ملی ایرانیان وظیفه داریم که نهایت همکاری را بخش های مختلف جشنواره فجر چه در حوزه موسیقی، چه در حوزه فیلم، چه در حوزه مد و لباس، چه در حوزه شعر داشته باشیم چرا که برج میلاد نماد شاخص توانایی مهندسان ایرانی است که در طول 40 سال انقلاب اسلامی پرورش داده شده اند و چه افتخاری بزرگ تر از این. برج میلاد چهار سال است که همکاری و تعامل گسترده ای با جشنواره مد و لباس فجر داشته است و همواره این مکان، یکی از اماکن نمایشگاهی برای مسوولان ستاد بوده است. در حقیقت باید بگویم که برج میلاد می تواند مکانی مناسب برای ویترین مد و لباس ایرانی برای همه ایرانیان باشد.

مدیرعامل در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری هر چه بهتر بخش ویترین ملی در دوره هفتم جشنواره چه برنامه هایی داشته اید اظهار داشت: برنامه های ما اختصاص دو فضا شامل گالری های غربی و شرقی برج میلاد برای بخش نمایشگاهی بوده است و همچنین تبلیغات لازم را هم در فضای مجازی و هم به صورت تبلیغات شهری اختصاص داده ایم. 

درویش‌پور ادامه داد: روزانه برج میلاد میزبان گروه زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است که نخستین مکانی که گردشگران از آن بازدید می کنند گالری هاست و از این طریق توانستیم تولیدات و محصولات ایرانی را به تمامی مراجعه کنندگان معرفی کنیم.

او در خاتمه گفت: ما همواره آمادگی خود را برای تعامل بیشتر و همچنین تبلیغات بیشتر برای رونق دهی و ترویج فرهنگ و لباس ایرانی میان مردم و همشهریان اعلام کرده ایم. هیچ منعی برای ما وجود ندارد، و تعامل برای رونق دهی مد و لباس ایرانی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی که نسل جوان کشور را تهدید می کند، از وظایف تک تک ما مسوولان است.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.