به گزارش هنرآنلاین، روز جمعه ۱۱ اسفند ماه نمایشگاه گروهی عکس "سیتوپلاسم" در گالری هپتا گشایش می‌یابد. "سیتوپلاسم" مجموعه‌ای از عکس‌های بهار اصلانی، سارا ساسانی و نازلی عباس‌پور است که با سه مجموعه متفاوت، اما مشترک از لحاظ مفهوم، در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

بهار اصلانی با  مجموعه "تنها زیست" چهارده پرتره‌ی محیطی از زنانی را نشان می‌دهد که تنها زندگی می‌کنند. او درباره "تنهازیست" چنین می‌گوید "زنان این مجموعه با تمام نگرش‌ها و قواعد اجتماعی حاکم سعی در پیشرفت و ثبات در زندگی را دارند. تا جایی که می‌توان گفت در مسیر تغییر بی‌پروا شده‌اند و در به چالش کشیدن گفتار غالب مشارکت دارند."

سارا ساسانی که با مجموعه "ما بسیار دیر به دنیا آمده‌ایم" در این نمایشگاه شرکت کرده است، درباره کارهایش می‌گوید: "مجموعه ما بسیار دیر به دنیا آمده‌ایم، به بازنمایی زندگی و حرفه گروهی از زنان جامعه می‌پردازد که ردپایی از آن‌ها در رسانه‌ها نمی‌توان یافت و برخی از قوانین حاکم در جامعه مانع از عمومی شدن این گفتمان حاشیه‌ای می‌شوند."

نازلی عباسپور نیز با مجموعه "عروس پستی" روایتگر داستان زنانی‌ است که در رویای زندگی بهتر در خارج از ایرانِ زمانِ جنگ، تن به ازدواج‌های پستی می‌دادند و جشن عروسی‌شان بدون حضور داماد برگزار می‌شد. این عدم حضور و "بله گفتن‌های تلفنی"، منجر به عدم شناخت کافی زن و مرد از یکدیگر می‌شد و این تازه شروع ماجرای آنان بود.

نمایشگاه "سیتوپلاسم" جمعه ۱۱ اسفند، ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد و تا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه (به استثنای شنبه‌ها) در گالری هپتا برقرار خواهد بود. گالری هپتا در خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، روبه‌روی پارک هنرمندان، بن‌بست نیکوشهر، شماره‌ سه واقع شده است.