به گزارش هنرآنلاین ، رضا موسوی که نویسندگی "خانه آبی" را به عهده دارد، گفت: "خانه آبی" یک اثر متفاوت در کارنامه علیرضا قربانی است که بر اساس ایده‌ای از من و آهنگ‌سازی پیمان خازنی شکل گرفته است.

وی در خصوص حضور علیرضا قربانی در این پروژه افزود: شخصیت علیرضا قربانی به شدت هنرمندانه است و استعداد تولید آثار هنری متفاوت- منهای هنر خوانندگی- را دارد. آن احترامی که مردم برای او قائل‌اند، محصول همین رفتار هنرمندانه و اخلاق اوست.

رضا موسوی که ایده‌پرداز این پروژه است، ادامه داد: صدای پر طنین و آرامش بخش قربانی این ایده را به من داد که بیایم و از زاویه‌ای دیگر به این صدا نظر کنم و به دنبال بهره‌وری دیگری از این صدا باشم. بیان گفتاری و بیان موسیقایی در صدای قربانی دو عرصه متفاوت است. در واقع خوانندگی یکی از قابلیت‌های صدای اوست.

او در پایان، ضمن تشکر از تک تک عوامل این اثر، درباره پیمان خازنی اظهار داشت: من در پروژه تار و دیوار خازنی و حرفه‌ای‌گری‌ایش را شناختم و هنگامی که ایده "خانه آبی" به ذهنم رسید، پیمان خازنی بلافاصله در ذهنم آمد و پیشنهاد ساخت موسیقی این اثر را به او دادم. پیمان خازنی کار را جدی می‌گیرد و با کمترین حضور بیشترین تاثیر را دارد. جا دارد از همراهی عزیزان پیام سوری، نگین شکیبا، ساحل کریمی، حیدر هدایتی و علی کوزه‌گر نیز تشکر کنم که با دل‌هایشان کار کردند و صبور بودند.

شایان ذکر است، "خانه آبی"  یک اثر چند رسانه‌ای‌ست که در روزهای آینده بخش صوتی آن به طور رسمی منتشر خواهد شد.