به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت ، سیدعباس عظیمی طی پیامی برگزیده شدن استاد حسین زمرشیدی پیشکسوت حوزه معماری و از اعضای این موسسه، در سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت و کامیابی ارزشمند و شیرین است، اما بدون شک وقتی این مهم در سطحی بین‌المللی و در سنین کهن سالی اتفاق می‌افتد طعمی دیگر خواهد داشت و پیامی بی‌بدیل از تلاش برای جوانان به ارمغان می‌آورد.

استاد حسین زمرشیدی پیشکسوت کهنه‌کار عرصه معماری با حضور و برگزیده شدن در سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی خوارزمی خوش درخشیدند و چون طول عمر پربار خویش مایه مباهات کشورمان ایران گشتند.

من نیز این موفقیت را از سوی هیات امناء، هیات مدیره و اعضای این موسسه تبریک عرض می‌کنم، عمر ایشان بلند و موفقیت‌هایشان تداوم داشته باشد. ان شا الله

لازم به یادآوری است روز شنبه 5 اسفندماه طی مراسمی که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری برگزار شد ، 10 برگزیده ایرانی و 5 برگزیده خارجی جشنواره بین‌المللی خوارزمی معرفی و به دست رییس جمهور تقدیر شدند و طی این مراسم حسین زمرشیدی در گروه تخصصی معماری و شهرسازی این جشنواره به عنوان برگزیده ویژه نقش موثر در مدون ساختن معماری سنتی ایران با رویکرد طراحی نقوش در هنرهای قدسی، معرفی شد.