به گزارش هنرآنلاین، حبیب کاوش، عضو هیئت مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان، در گفت و گو با خبرنگار ما خبر داد: در اولین جلسه هیات مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان، که ۶ خرداد ۹۱ (روز گذشته) انجام شد، سید ضیاء هاشمیبه عنوان رییس هیت مدیره؛ سیدجمال ساداتیان، نایب رئیس و مصطفی شایسته به عنوان خزانه‌دار این تشکل صنفی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: افراد انتخاب شده از همان زمان که انتخاب شدند ( ۶ خرداد ۹۱) کار خود را آغاز کرده اند، برنامه‌هایی را هم در این راستا دارند که باید کد بندی و بررسی شوند و پس از طی کردن مراحل خود اعلام خواهند شد.

حبیب کاوش در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر انتشار روزنامه سینمایی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نیز گفت: هنوز در جلسات تشکیل شده در این زمینه تصمیمی صورت نگرفته است، احتمال دارد در جلسه هفته آینده درباره آن تصمیم گرفته شود که به محض مشخص شدن آن، اخبار را اعلام می کنیم.

او همچنین گفت: در جلسه روز گذشته همه اعضای اصلی هیات مدیره جامعه صنفی به همراه دو تن از بازرسان اصلی هیات مدیره به جز آقای علی سرتیپی حضور داشتند. همچنین آقای سرتیپی که تنها غایب جلسه بود نیز در هنگام رای گیری رای خود را به صورت وکالتی به یکی از اعضا داده بودند.

این عضو هیئت مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان همچنین از انتخاب سایر اعضای هیات مدیره و کمیسیون‌های جامعه صنفی تهیه کنندگان خبر داد و اعلام کرد: در جلسه بعدی صنف که روز چهارشنبه، ۱۰ خرداد ماه به صورت فوق العاده برگزار می‌شود، این اعضا انتخاب می‌شوند.