به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره نقش تن‌پوش، به دلیل استقبال هنرمندان، مهلت ارسال آثار تا 20 اسفندماه 96 تمدید شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را با رعایت شرایط درج شده در فراخوان تا 20 اسفندماه به آدرس دبیرخانه واقع در چهارراه ولی عصر، روبروی پارک دانشجو، کوچه بالاور، پلاک 4 ، طبقه4، جهاددانشگاهی واحد هنر ارسال نمایند.

جشنواره نقش تن‌پوش، تلاشی برای الگوسازی و ترویج نقش‌های ایرانی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه و ترغیب هنرمندان جوان به خلق تصاویر زیبا بر روی تن‌پوش یا همان تی شرت ساده است. جهاددانشگاهی واحد هنر براساس همین نگاه و ضرورت ها در قالب دبیرخانه دائمی جشنواره "نقش تن‌پوش"، تلاش می کند با برجسته سازی این موضوع، طرح ها و نمادهای مناسب با فرهنگ ایرانی را جایگزین طرحهای غیربومی کند.

ششمین دوره این جشنواره با هدف کمک به انتقال مفاهیم فرهنگ ایرانی از طریق تن‌پوش، استفاده از سبک های نوین هنرهای تجسمی معاصر در طراحی تن‌پوش، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی و کمک به تجاری سازی و تولید طرحهای منتخب تن‌پوش اردیبهشت ماه سال 97 برگزار می‌شود.