سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: جدیدترین کتاب منصور ضابطیان به نام "چای نعنا" توسط نشر مثلث متشر شد. این کتاب سفرنامه و تصاویر سفر ضابطیان به مراکش و پنجمین کتاب سفر نامه او است .

منصور ضابطیان در گفتگو با خبرنگار هنر آنلاین  در خصوص این کتاب گفت: کتاب چای نعنا در ادامه سفرنامه نویسی‌های من نوشته شده. مراکش یکی از کشورهایی ست که شاید کمتر ایرانی‌ها به آن سفر کرده باشند، اما حال و هوا و فضایی که دارد به نوعی در برخی جاهای آن شبیه به ایران است اما با این حال چیزهای جدید بسیاری برای کشف کردن دارد. به همین منظور من تصمیم گرفتم به مراکش بروم و حاصل سفر من در فروردین ماه سال 1396 در کتاب چای نعنا منعکس شده است.

او گفت: اینکه چرا نام کتاب را چای نعنا گذاشته‌ام به این علت است که چای نعنا نوشیدنی رایج و معروف مراکشی هاست و همیشه با چای نعنا از همه پذیرایی می کنند ، در قهوه خانه ها و کافه حتما چای نعنا سرو می شود ، نوشیدنی مفید و خوشمزه که من بعنوان اسم کتاب از آن استفاده کرده ام .

ضابطیان گفت: امیدوارم "چای نعنا" هم مانند سفرنامه‌های قبلی ام مورد اقبال عمومی قرار بگیرد  البته که در چند روزی که از انتشار آن گذشته با استقبال خیلی خوبی رو به رو شده و به چاپ دوم هم رسیده است. همچنین امیدوارم که به  رابطه نوشتاری‌ام با مخاطبینی که به دنبال کشفیات جدید در حوزه سفرهستند دست پیدا کنم.