سرویس سینمایی هنرآنلاین: سپند امیرسلیمانی این روزها مشغول اجرا در مسابقه"بهترین شو" است. او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره اجرای این مسابقه گفت: ما روز گذشته ضبط مرحله مقدماتی مسابقه "بهترین شو" را به پایان رساندیم، کاری که در تمام مدت حضورم در سینما و تلویزیون هیچ‌وقت انجام نداده بودم.

وی ادامه داد: "بهترین شو" نام یک مسابقه استعدادیابی ویژه کودکان و نوجوانان است که فاز اول آن با حضور عموهای فیتیله‌ای؛ محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی از شبکه دو سیما پخش شد. مسابقه‌ای که توجه خاصی به کشف استعدادهای ویژه کودکان و نوجوان 5 تا 15 سال دارد. فاز دوم این مسابقه نیز با حضور محمد مسلمی و حمید گلی انجام شد اما علی فروتن نتوانست در این دوره حضور یابد و ارژنگ امیرفضلی به‌جای او یکی دیگر از داوران این دوره از مسابقه "بهترین شو" شد، من اجرای این مسابقه را بر عهده‌ دارم. برایم بسیار جذاب است و هرچند انرژی بسیار زیادی از من گرفت اما در طی ضبط این مسابقه به‌هیچ‌وجه احساس خستگی نداشتم.

امیرسلیمانی همچنین در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه اجرای او نسبت به اجرای سایر مجریان این عرصه متفاوت است، بیان کرد: جوابی برای این پرسش ندارم، چراکه تماشاچی این تفاوت و شباهت‌ها را می‌بیند و درک می‌کند. ضمن این‌که قشر کودک تنها رده سنی مدنظر ما نبود و بزرگ‌ترها نیز این برنامه را می‌بینند. این تفاوت تنها درباره سپند امیرسلیمانی است که در مقام مجری در این برنامه حضور دارد، درواقع هرکسی اجرای خودش را دارد و خودش را در کار دخیل می‌کند.

بازیگر"خوب، بد، جلف" در ادامه به بداهه بودن اجرا در این مسابقه اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های "بهترین شو" این بود که ما چیزی به اسم نویسنده نداشتیم. می‌رفتیم در استودیو تا ببینیم چه پیش می‌آید و بر مبنای بداهه ‌کار را انجام دادیم. درواقع قراری نداشتیم که دست و پای ما را ببندد. به همین دلیل در این برنامه به‌اندازه کافی خندیدیم، گریه کردیم، ذوق‌زده شدیم و کار را دوست داشتیم.

وی همچنین درباره کودکان و ارتباط با آن‌ها نیز گفت: من عاشق بچه‌ها هستم و خیلی خوب با آن‌ها ارتباط برقرار کردم. بعضی از بچه‌هایی که در این برنامه حضور یافتند واقعاً ما را به شور و هیجان آوردند و شگفت‌زده کردند.

بازیگر"شب‌های برره" بیان کرد: این برنامه در 13 یا 14 قسمت تولیدشده و از جمعه این هفته یعنی 4 اسفندماه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. ضبط مرحله مقدماتی آن به پایان رسیده حالا باید این مرحله به روی آنتن برود مردم ببینند، رأی بدهند و بعد وارد مرحله فینال شویم.

امیرسلیمانی در خاتمه درباره سایر آثار خود نیز گفت: فیلم "هزارپا" به کارگردانی ابوالحسن داودی را آماده اکران دارم که قرار بود در اکران نوروزی روی پرده برود، اما ظاهراً به تعویق افتاده است.