سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "دپوتات" به کارگردانی اتابک نادری که فروردین ماه سال جاری با استقبال مخاطبان در تالار ایوان شمس روی صحنه رفت، از 4 فروردین‌ماه 1397 مجددا در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد. متن این اثر که برداشتی آزاد از نمایشنامه "به دنبال دروغگو" نوشته دیمیتری پساتهاس نویسنده یونانی، ترک‌تبار است، توسط کریم عظیمی ترجمه شده و محمد نادری آن را دراماتورژی کرده است. این اثر روایت‌گر داستانی در رابطه با یک نماینده مجلس آتن است که با وعده‌های دروغین خود به مجلس یونان راه یافته و اکنون به دنبال فردی است تا او را از این گرفتاری‌ها برهاند و  ...

اتابک نادری، در این اثر کمدی موقعیت، به متن وفادار بوده و به سمت کلام نرفته و با رنگ‌آمیزی کاراکترها فضای لازم را ایجاد کرده است.

نادری درباره اجرای مجدد این نمایش به هنرآنلاین گفت: "دپوتات" قرار است باز تولید شود و در حال انتخاب بازیگران نمایش هستیم و به زودی اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

او در ادامه اضافه کرد: "دپوپات" کمدی کلاسیک است که در اجرای دوباره آن، نمایشنامه تغییری ندارد اما طبیعتا با توجه به تغییر بازیگران، شیوه اجرایی با تغییراتی همراه خواهد بود.

این نمایش پیش از این در اجرای گذشته با بازی سامان دارابی، بهنام شرفی، پندار اکبری، ماه‌چهره خلیلی، اتابک نادری، سوسن پرور، یاشادر نادری و قاسم روشنایی به روی صحنه آمده است.

اتابک نادری که سال‌هاست در مدیریت‌‌های مختلف تئاتری چون مدیریت مجموعه تئاتر شهر و مدیریت امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی فعالیت داشته است.  پس از ۱۹ سال غیبت در عرصه کارگردانی، نمایش "دپوتات" را به روی صحنه آورد.