به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، روز جمعه 27 بهمن ماه داریوش ارجمند پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون در موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافت و راجع به مسائل پدید آمده درباره بودجه، آخرین پیشرفت ساختمان موسسه با مدیرعامل موسسه گفت و گو کرد.

داریوش ارجمند با گلایه از عدم تکمیل و افتتاح بخش‌های مختلف ساختمان موسسه گفت: متاسفانه شنیدم که هنوز مجوز هیات محترم دولت برای بهره برداری از این ساختمان صادر نشده است.

او افزود: واقعا چند ماه دیگر لازم است تا موضوعی که با همت و تلاش جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام و این ساختمان خریداری شده به سرمنزل مقصود برسد؟ کاری که ریشه آن با همت دولت بوده، اینقدر زمان‌بر است ، وای به حال دیگر امور!

ارجمند ادامه داد: البته من فکر می‌کنم که ای کاش این ساختمان به نام همان موسسه هنرمندان پیشکسوت خریداری می‌شد (نه دولت) تا مشکلات بعدی آن هم کمتر باشد، پس از اینکه ساختمان به نام وزارت ارشاد خریداری شد، باز سازی ساختمان هم دچار وقفه شد و مشکلات اداری عدیده‌ای ایجاد شده است.

photo_2018-02-17_17-10-02

این هنرمند کهنه کار همچنین اظهار داشت: قرار بود آمفی تئاتر، استودیوی صدا، سالن چند منظوره، محوطه جنوبی و ... سریعا آماده شوند و حتی آقای دکتر نوبخت، برای این مهم در بودجه 96 هم پیش بینی لازم را کرده بودند، ولی چه شد؟ مگر هنرمندان پیشکسوت در این شرایط سنی باید چندسال دیگر منتظر باشند ، مگر ما عمر نوح یا صبر ایوب داریم؟

وی اضافه کرد: من روی سخنم با رییس جمهور، دکتر نوبخت معاون رییس جمهور، دکتر صالحی وزیر ارشاد ، آقایان کاراندیش و حسینی معاونین وزارتخانه است که قطعا برای فرهنگ و هنر این مملکت دغدغه بسیار دارند.

ارجمند سخنانش را اینگونه به پایان برد: من امیدوارم گوش شنوایی برای شنیدن این مطالب باشد، وگرنه؛ روزی آگه شوی از حال دلم ای صیاد / که به کنج قفسم نیست به جز مشت پری