صدرا عبدالهی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فعالیت‌های تهیه‌کنندگی و فیلمسازی‌اش گفت: در بحث کارگردانی روی فیل‌نامه ای کار می کنم که به شرط فراهم شدن شرایط مالی آن را در سال ۹۱ می‌سازم؛ اما در بحث تهیه‌کنندگی قرار است که تولید فیلم «نازنین» را شروع کنم. پروانه ساخت این فیلم صادر شده است و فیلمبرداری این فیلم در کشور ترکیه و شهر استانبول انجام می‌شود.

عبداللهی با اشاره به این موضوع که تاکنون هیچ‌یک از عوامل فیلم مشخص نشده‌اند؛ درباره داستان و شرایط تولید این فیلم افزود: سعید عقیقی فیلم‌نامه «نازنین» را نوشته و تم اصلی فیلم در زمان حال و درباره مهاجرت نویسنده میانسال ایرانی به کشور ترکیه است که مجبور است در این کشور شغل دیگری را برای خودش انتخاب کند. «نازنین» یک تولید مشترک با کشور ترکیه است که پنجاه درصد از هزینه تولید را طرف ترکیه‌ای بر عهده دارد. در سال گذشته و در زمان حضور شرکت فیلم‌سازی ترکیه‌ای در بازار فیلم جشنواره فیلم فجر توافقات نهایی برای ساخت این فیلم انجام شد.

این تهیه‌کننده با اشاره به مهم بودن تم مهاجرت برای تولید فیلم‌های سینمایی عنوان کرد: مهاجرت یکی از مسائل مهم و کلیدی انسان معاصر در سراسر دنیا است و دغدغه‌های مهاجرت و بحث هویت در محیط جدید بستر اصلی فیلم محسوب می‌شود. سارنده فیلم «برباد رفته» در باره انتخاب عوامل سازنده فیلم متذکر شد: عوامل پشت دوربین و فنی فیلم ایرانی هستند و به جز بازیگر نقش نویسنده بقیه بازیگران ترک هستند و تلاش می‌کنیم برای این نقش از بازیگر ستاره و شناخته شده‌ای استفاده کنیم.

لازم به یادآوری است آخرین ساخته سینمایی صدرا عبداللهی فیلم سینمایی «بر باد رفته» با بازی نیکی کریمی و محمد رضا فروتن در دهه هشتاد بود که به ماجراهایی رخ داده پیرامون مهاجرت یک زوج جوان می پرداخت.