سرویس موسیقی هنرآنلاین: رضا شیری برای اولین بار با مخاطبانش هم‌صدا می‌شود و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

شیری پس از 12 سال فعالیت موسیقایی به‌صورت غیررسمی، درنهایت خبر از اولین اجرای رسمی خود را داده است.

از قطعات او که تاکنون منتشر شده می‌توان به "مثل تنهایی"، "منو ببخش"، "من به تو علاقه‌مندم"، "جدایی بسه"، "دلهره"، "بزن زیر گریه" و ... اشاره کرد.

او تاکنون آلبوم رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده است و در این کنسرت به اجرای تک قطعات منتشر شده خواهد پرداخت. کارن زیاری رهبری ارکستر شیری را در این کنسرت برعهده دارد.

این خواننده برای اولین بار با قطعه "بزن زیر گریه" به شهرت دست پیدا کرده و بر سر زبانها افتاد اما مانند دیگر همکاران خود به دلیل پخش موزیک ویدئوهای خود از شبکه های ماهواره ای مدتی ممنوع الفعالیت بود که در نهایت این مشکل حل شده و به زودی با کنسرت و آلبوم حضور رسمی در مارکت موسیقی خواهد داشت.

همچنین اولین آلبوم این خواننده بعد از کنسرت اسفندماه با اسپانسری حسین جعفر زاده به بازار عرضه خواهد شد. سعید سام، آرش ای پی، مسعود صادقلو، پیمان زارعی، علی ضیا، مسعود جهانی و مهدی دارابی در این آلبوم حضور دارند. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده مجید طوسی و شرکت "سل فا" است.

این اجرا در روز 15 اسفندماه ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.