به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، ساغر عزیزی، نفر نخست بخش کیف ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر درباره جایگاه و ضرورت برپایی این رویداد بیان کرد: به عقیده من، جشنواره بهترین فرصت ممکن را برای درخشش و معرفی طراحان و هنرمندان به چرخه صنعت پوشاک فراهم می‌کند که این اتفاق برای من و بسیاری دیگر از دوستانم رخ داده است.

عزیزی ادامه داد: جشنواره مد و لباس فجر در تمامی ادوار برگزاری توانسته است هدف و جهت مشخصی برای تمام طراحان و تولیدکنندگان در این هنر صنعت مشخص کند و باید از زحمات برگزارکنندگان و تمام افرادی که دغدغه پرداختن به این عرصه را دارند تقدیر کرد.

نفر نخست بخش کیف ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر درباره ویژگی متمایز آثارخود که منجر به انتخاب او شد اظهار داشت: من تلاش کردم تا ضمن مطالعه درباره رودوزی‌های ایرانی به ویژه بلوچ، آنها را بر روی چرم آورده و نقوش ایرانی و موتیف ها را همچون حوزه مانتو و لباس به عرصه کیف و کفش وارد کنم.

او در خاتمه گفت: در هفتمین دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر هم شرکت کرده‌ام و تلاش می‌کنم کارهایی به شکل ست کیف پول و کیف دستی را به این رویداد ارائه کنم.