به گزارش هنرآنلاین، در نمایشگاه " تجربه شخصی"  آثار نقاشی نیوشا خطیب روی دیوار خواهد رفت که در آن این هنرمند جوان با هدف کمک به کودکان هپاتیتی آثار خود را به نمایش درآورده است. در این نمایشگاه 14 نقاشی به نمایش درخواهد آمد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: آخرین نقاشی را تمام کردم و به دیوار زدم. بقیه را فروخته بودم و باقی بوم‌های استفاده نکرده را پس دادم و بازگشتم. جایی برای مجموعه شخصی نداشتم. از آن دوره چیزی جز عکس برایم نماند. از روزی که بازگشتم دستم به قلم نمی‌رفت. جسته و گریخته روی بوم طرح می‌زدم اما دلچسبم نبودند. سفیدشان می‌کردم. اوایل تابستان بود که دلم رنگ‌های تند می‌خواست تا پرتره‌هایم را مغشوش کند. برخلاف همیشه حرفی نداشتم برای گفتن. نه اعتراضی، نه شعاری ، این بار خودم بودم و خودم و تجربه شخصی کاملا از احساسات و حالات درونم شکل گرفت.  تجربه شخصی تصویری از زنان مدرن جامعه است که مشتاق تجربه کردنند. زندگی را هدیه‌ای از جانب خدا می‌دانند که فقط یک بار فرصت تجربه کردنش را دارند. همان روزها بود که به عنوان سفیر همیار سلامت در شبکه بین‌الملی هپاتیت ایران توسط پروفسور سید موید علویان انتخاب شدم که دلیلی شد برای به نمایش گذاشتن تجربه ی شخصی بعد از سه سال که از آخرین نمایشگاه انفرادی‌ام می گذشت ، برای حمایت و درمان کودکان کار هپاتیتی.

این نمایشگاه از سیزهم بهمن ماه تا نوزدهم این ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.