به گزارش هنرآنلاین، سومین دوره‌ جشنواره بهارستان ٩٧ در بخش‌های هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق و نوگرا، درختستان، دیوارهای کوچک شهر من و تخم‌مرغ‌های نوروزی برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت فراهم کردن زمینه‌های عملی برای تجربه‌های نو در هنرهای شهری با توجه به ظرفیت‌های موجود شهر تهران و با تأکید بر جنبه‌های جشنواره‌‌‌‌ای ناشی از حضور هنرمندان در هنگام خلق اثر در شهر اجرا خواهد شد.

گفتنی است هنرمندان می‌توانند در هر چهار بخش و در هر بخش با حداکثر ٣ اثر شرکت کنند که در داوری اولیه از هر هنرمند در هر بخش، فقط یک اثر پذیرفته می‌شود.

آثار در بخش‌های چهارگانه و با توجه به مختصات هر بخش در شورای هنری یا هیأت انتخاب آثار، بررسی و انتخاب می‌شود.

هیئت‌های داوری در بخش‌های رقابتی از میان آثار اجرا شده، ۳ اثر را با جایگاه برابر، به‌عنوان آثار برگزیده‌ بهارستان ۹۷ معرفی خواهند کرد و به هنرمند برگزیده (یا نمایند‌ه‌ تیم هنری) تندیس سالانه، دیپلم افتخار و مبلغ ۵۰ میلیون ریال اهدا می‌شود، به تمامی هنرمندان راه‌یافته به بخش‌های چهارگانه‌ی رویداد، گواهی شرکت اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش هنرهای محیطی و آذین‌بندی خلاق و نوگرا از ۱۴ تا ۲۱ بهمن، بخش درختستان ۱۴ تا ۲۴ بهمن، بخش دیوارهای کوچک شهر من ۱۴ تا ۲۶ بهمن و بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی۱۴ تا ۲۸ بهمن می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان شهیدوفامنش، خیابان شهید جمالی‌شرقی، پلاک ۱۲، عمارت عین‌الدوله ارائه کنند.