به گزارش هنرآنلاین، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر ارشاد صبح سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه در بازدید از فرهنگسرای نیاوران از نمایشگاه نقاشی آثار کودکان سرپل ذهاب کرمانشاه با عنوان "رنگ بر سنگ" دیدار به عمل آورد.

حسینی در این بازدید امید را ویژگی بارز تمامی آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه دانست.

او پرداختن به هنر کودک و نوجوان را یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های متولی هنر همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و سایر نهادهای فعال در حوزه هنر نوجوانان قلمداد کرد و افزود: امیدواریم با همکاری تمامی فعالان در این حوزه در سال‎های آتی هنر کودکان و نوجوانان را به جایگاهی که شایسته آن است ارتقا بخشیم و فعالیت‎های خوبی انجام دهیم.

معاون امور هنری تسکین و امیدبخشی را یکی از مشخصه‎های اصلی و کارکردی هنر دانست و گفت: کودکان به دلیل پاکی روح خود ذات هنر را به‌درستی درک می‎کنند و آثار کودکان از خلوص ویژه‎ای برخوردار است.

حسینی در پایان گفت: معاونت امور هنری از ابتدای وقوع زلزله تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در کنار مردم زلزله‌زده کرمانشاه باشد. فهرست یازده‌گانه‌ای از فعالیت‌ها بر عهده معاونت امور هنری بوده که برخی از آن‌ها به فرجام رسیده و برخی دیگر نیز در حال انجام است. همچنین هنرمندان نیز به‌صورت خودجوش در کنار فعالیت‎های معاونت امور هنری در مناطق زلزله‌زده حضور داشتند.

 نمایشگاه نقاشی کودکان آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه با عنوان "رنگ بر سنگ" تا ١٣ بهمن دایر است.

علاقه‌مندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢٠ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢٠ به گالری شماره ٢ مراجعه کنند.