به گزارش هنرآنلاین،  نمایش"سیم و سرمه" که با شرکت در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرای خود را آغاز کرد، پس از اتمام برگزاری جشنواره اجرای عموم این اثر از دوازدهم بهمن ماه در تماشاخانه دا آغاز خواهد شد.

به گفته سرپرست گروه فیلم و تئاتر "و ناگهان" این اثر علاوه بر چهار اجرا در جشنواره تىاترفجر ٩٦، پیش از اجراى عمومى، نمایشی به صورت تقریبا خصوصى براى برخى از هنرمندان و منتقدان داشت و در معرض نظرات مختلف آن‌ها قرار گرفت.

هنرمندانی چون رویا نونهالی، ساغر مسعودی، بهرنگ بقاییی، سولماز نراقی، قاسم روبین، رضا آشفته، زهرا شایان فر و ابراهیم پشت کوهی از این اثر دیدن کردند.

نمایش "سیم و سرمه" روایتی تو در تو و موسیقایی از قصه‌ای عاشقانه  را در یک سیر زمانی از دوران پهلوی اول تا امروز روایت می‌کند که برای ما از عشق و عاشقی می‌گوید و از سیاه و مطربی.

پیش از این قرار بود این نمایش دوشنبه ١٨ دى ماه اجراى خود را در "خانه نمایش دا" آغاز کند که اجراى عمومى آن بدین ترتیب به نیمه دوم بهمن ماه موکول شد.

در این نمایش بازیگران و اجراگرانی چون؛ سیما شکری و میثم غنی‌زاده بازی دارند. سایرعوامل این نمایش نیز عبارتند از؛ آرش فصیح مجرى طرح، رحمان حسینى مدیر تولید، نگار بیگی دستیار کارگردان، صبا آزادی برنامه ریز، فاطمه نوروزى، معین قوى، علی افشاری گروه کارگردانی، آهنگساز و ووکالیست آیدا روزبهانه، نوازنده‌ گیتار و وکالیست رامین رضاپور، علیرضا چلیپا مدیر هنرى، سمیرامیس محمدی روابط عمومی، مهدى طالقانى طراح گرافیک، سید ضیاء الدین صفویان عکاس ،امیر ترحمى مشاور فنى.

نمایش "سیم و سرمه" هر روز به استثنا روزهای شنبه ساعت 15 و 20 وبه مدت زمان ٥٠ دقیقه، پانزده شب، در تماشاخانه دا به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای تهیه بلیت‌های این اثر با تخفیف ویژه سه روز نخست اجرا، از امروز دهم بهمن ماه می‌توانند جهت خرید آنلاین به سایت تیوآل مراجعه کنند.