سرویس سینمایی هنرآنلاین: تام هنکس در فیلم زندگی‌نامه‌ای "تو دوست من هستی" (You Are My Friend) در نقش فرد راجرز چهره معروف تلویزیونی ظاهر می‌شود. شرکت ترای‌استار پیکچرز حق پخش جهانی این فیلم را در اختیار دارد.

ماریل هلر کارگردان فیلم "خاطرات یک دختر نوجوان" این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته مایکا فیتزرمن-بلو و نوا هارپستر کارگردانی می‌کند که یکی از فیلمنامه‌های بلک لیست 2013 بود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تولید "تو دوست من هستی" در ماه سپتامبر آغاز می‌شود. داستان با الهام از دوستی راجر و تام جونو روزنامه‌نگار برنده جایزه در دنیای واقعی نوشته شده است. جونو که فردی بدبین بود با اکراه وظیفه نوشتن شناسنامه کاری آقای راجرز چهره محب. ب تلویزیونی را پذیرفت که باعث شد نگاهش به زندگی تغییر کند.

راجرز ستاره مجموعه تلویزیونی کودکانه و طولانی "محله آقای راجرز" موضوع مستند "همسایه من نمی‌شوی؟" است که اولین بار در دنیا امسال در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شد و قرار است شرکت فوکس فیچرز آن را روانه سینماها کند. این برنامه به مدت 33 سال در فاصله 1968 تا 2001 از شبکه پی‌بی‌اس پخش می‌شد. راجرز در 2003 درگذشت.

هنکس این روزها فیلم "پست" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را روی پرده سینماها دارد که در آن به نقش بن بردلی سردبیر روزنامه واشنگتن پست ظاهر شده است. او قرار است در "داستان اسباب‌بازی 4" تولید پیکسار نقش شخصیت وودی را تکرار کند و همچنین در فیلم علمی تخیلی "Bios" مقابل دوربین برود.

هلر به تازگی تولید فیلم "هیچ‌وقت می‌توانی من را ببخشی؟" با بازی ملیسا مکارتی را به پایان رسانده است.