به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن فرهنگی هنری استان، مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اراک و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار خواهد شد.

جشنواره نمایش‌های قرآنی از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان مرکزی و همزمان با فجر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و گروه‌های نمایشی برتر استان مرکزی برگزار می‌شود.

روز جمعه ١٣ بهمن‌ماه نمایش "حنانه" به نویسندگی و کارگردانی سید مجید میرحسینی ساعت ١٦ در سالن آمفی‌تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش و نمایش "نگین بام" به نویسندگی ناصر کریمی نیک و کارگردانی رضا اسکندری ساعت ١٩ در شهر کمیجان اجرا خواهند شد.

نمایش خیابانی "جنگ خندق" به کارگردانی کریم مقدسی ساعت ١٥:٣٠، نمایش "شب مهتابی نادر" به نویسندگی قدرت فتحی و کارگردانی محمدجواد شریفی در ساعت ١٦ و نمایش "کفتر دو بومه بی‌دونه می‌مونه" نوشته مجید رحمتی و به کارگردانی مرتضی علیدادی ساعت ١٩ شنبه ١٤ بهمن‌ماه در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.

نمایش "چغوک" به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی شمس‌الله اکبری رأس ساعت ١٦، نمایش خیابانی "جنگ خندق "به کارگردانی کریم مقدسی در ساعت ١٨:٣٠ و نمایش "تینار" به نویسندگی و کارگردانی بهمن پارساآرا در روز یکشنبه ١٦ بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای آیینه اراک اجرا خواهند شد.

در روز دوشنبه ١٦ بهمن‌ماه نیز در ساعت ١٥:٣٠ نمایش خیابانی "انفجار مخوف" به نویسندگی و کارگردانی حشمت‌الله زارعی در ساعت ١٦ نمایش "یاهو پرپا" نوشته ناصر کریمی نیک و به کارگردانی حسین اقبالیان و در ساعت ١٩، نمایش "بوی بهشت" به نویسندگی و کارگردانی ناصر کریمی نیک در محل فرهنگسرای آیینه اراک به اجرا گذاشته می‌شود.

در روز سه‌شنبه ١٧ بهمن‌ماه نیز نمایش خیابانی "انفجار مخوف" به نویسندگی و کارگردانی حشمت‌الله زارعی در ساعت ١٥:٣٠ در فرهنگسرای آیینه برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره نمایش قرآنی در روز ١٧ بهمن‌ماه رأس ساعت ١٦ در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار خواهد شد.

حضور برای عموم مردم آزاد و رایگان است.