به گزارش هنرآنلاین: "از او" نام اثری است به آهنگسازی رضا کهریزی که در قالب کوارتت زهیِ شماره 1 (قسمت اول، دوم و سوم) و کوارتت زهی شماره 2 (قسمت اول، دوم و سوم)، به اجرا در آمده و از طریق سامانه ریتمو در دسترس است.

در این آلبوم، علی صالحی پور (ویولن اول و دوم)، عماد رضا نکویی (ویولا) و سالار غفار بجویی (ویولنسل)، به نوازندگی پرداخته‌اند. قطعات در استودیو بل به ضبط رسیده، صدابرداری و میکس و مسترینگ آن‌ها را امید نیک‌بین در استودیو لیکرز بر عهده داشته و عکاس مجموعه شهریار آجودانی بوده است.

کهریزى فارغ‌التحصیل رشته موسیقى و عضو کانون آهنگسازان خانه موسیقى، حدود 18 سال است که مشغول فعالیت‌های موسیقایی بوده و ١٢ سال است که کار آهنگسازى را به‌صورت جدى دنبال می‌کند. از اساتید آهنگسازی او می‌توان به لوریس چکناواریان، احمد پژمان و مهران روحانی اشاره کرد. همچنین این موزیسین، آهنگساز و رهبر ارکستر سمفونیک تونیک است.

آلبوم موسیقی «از او» به آهنگسازی رضا کهریزی توسط شرکت نوخسروانی باربد منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه اورجینال و فیزیکی  به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه یا نسبت به دانلود قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام کنند.