به گزارش هنرآنلاین، آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی "خوب‌ترین حادثه" با حضور جمعی از اساتید ، هنرمندان و هنرجویان خوشنویسی کشور و مشهد برگزار شد.

در این نمایشگاه آثار خوشنویسی مریم امام وردی در قالب قطعه نویسی اشعار حافظ و مولانا، احادیثی در مورد صلوات و فرازهایی از خطبه غدیر به شیوه نستعلیق به تماشا گذاشته شده است.

مریم امام وردی که فوق ممتاز خوشنویسی خود را در سال ٩٠ کسب کرده است در مورد جایگاه خوشنویسی در میان بانوان گفت: خوشبختانه در ده سال گذشته خوشنویسی در میان بانوان جایگاه ویژه‌ای یافته است؛ ما در مشهد پتانسیل قوی از خانم‌های خوشنویس داریم، بانوانی که توانسته‌اند در جشنواره‌های بین المللی افتخار کسب کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین نگارخانه رضوان، افزود: در چند سال اخیر موسسه آفرینش‌های هنری با برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های بسیاری، حمایتی بی دریغ از هنر و هنرمندان خوشنویسی داشته است، تنها در این میان آنچه هنرمندان مشهد از صاحبان هنر تقاضا دارند حمایت آنان از طریق خرید آثار هنری است که اکنون در مشهد هیچ جایگاهی ندارد.

دکتر جواد بختیاری از اساتید برجسته خوشنویسی کشور که امام وردی چند سال گذشته را در محضر او آموخته است با حضور در مراسم افتتاحیه ضمن تقدیر از هنرمندان خوشنویسی مشهد، در مورد آثار به نمایش گذاشته شده گفت: آثار گویای توانمندی و قدرت قلم صاحب اثر است، امام وردی از پرچمداران خوشنویسی بانوان است و آنچه به تماشا گذاشته است خود نشانگر آینده بسیار درخشان ایشان است.

چهارمین نمایشگاه انفرادی مریم امام وردی تا روز پنجشنبه ١٢ بهمن ماه در نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی ١٧ دایر است و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ٩ تا ١٣ و ١٦ تا ١٩ به نگارخانه رضوان مراجعه کنند.