سرویس موسیقی هنرآنلاین: پس از حواشی به وجود آمده بر سر موسیقی تیتراژ فصل دوم "شهرزاد" که منجر به حذف سینا سرلک از سریال شد، چاوشی یک‌بار دیگر با محمد امامی، تهیه‌کننده شهرزاد به توافق رسید تا قطعاتی را برای فصل سوم این سریال بخواند.

اولین قطعه فصل سوم سریال روز جمعه 6 بهمن‌ماه منتشر شد. این اثر "جمعه" نام داشت که همچون قطعات "کجایی" و "فندک‌ تب‌دار" خود چاوشی، شعر آن را سرود. شهاب اکبری هم به عنوان تنظیم‌کننده در این قطعه حضور داشت و نکته جالب استفاده چاوشی از آوای علی چراغی بود که البته صدای چراغی به طور وضوح در این قطعه شنیده نشد.

پخش فصل سوم شهزاد از چهارشنبه توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد آغاز می‌شود و باید منتظر ماند و دید که تکلیف دو قطعه‌ دیگر فصل دوم که چاوشی و سرلک با همکاری همدیگر خوانده بودند چه می‌شود. چاوشی آن‌ها را به تنهایی می‌خواند یا آن‌ قطعات حذف خواهد شد؟ جالب است بدانید که شعر یکی از آن قطعات متعلق به حافظ است و دیگری متعلق به بابا طاهر.

"همخواب"، "به رسم یادگار"، "کجایی"، "شهرزاد"، "افسار"، "ماه پیشونی"، "خداحافظی تلخ"، "دیوونه"، "فندک‌ تب‌دار"، "ای دریغا"، "هوام دوباره پسه"، "کاش ندیده بودمت" و "جمعه" قطعاتی است که چاوشی تاکنون برای سریال شهرزاد خوانده است.

قطعات چاوشی در فصل اول سریال شهرزاد با موفقیت بی نظیری مواجه شد اما قطعات فصل دوم همچون خود سریال با نقدهایی مواجه شد و حالا باید دید که خود سریال و محسن چاوشی می‌توانند دوباره نظر اکثریت مخاطبان را جلب کنند یا خیر؟

151696211724408653mohsen-chavoshi-jomee

حسن فتحی کارگردان، محمد امامی تهیه‌کننده و ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی سروستانی، پرویز فلاحی‌پور، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، هومن برق‌نورد، امیرحسین فتحی و... از جمله بازیگران سریال شهرزاد هستند