به گزارش هنرآنلاین، ساعت پخش مجموعه عروسکی "سوغات جنگل" در روزهای پنجشنبه و جمعه ١٥:٣٠ و در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ١٩ است.

همچنین حمید ابراهیمی و مهدی امینی خواه به جمع بازیگران این مجموعه اضافه و مهمان عروسک نادر شدند.

در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان چهره‌های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می‌کنند.

بهادر مالکی که در کارنامه خود تجربه صداپیشگی عروسک‌هایی چون "فامیل دور" را دارد صداپیشگی عروسک نادر را بر عهده دارد و مهدی برقعی که پیش از این عروسک گردان عروسک "جناب خان" در برنامه "خندوانه" بود، عروسک گردان این مجموعه است.

همچنین محمد عسگری، وحید آقاپور، دریا مرادی دشت و امیر رضا احمدی بازیگر نوجوان که در حال حاضر در فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید 2" حضور دارد بازیگران اصلی مجموعه "سوغات جنگل" هستند.

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری و عمار باستان فرد و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر، امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی " سوغات جنگل" آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملاً شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده‌ای سه نفره می‌شود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن‌ها است...