به گزارش هنرآنلاین، کاوه یغمایی هفدهم اسفند، پس از هشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود. او این‌بار کنسرتش را با حضور نوازندگان خارجی برگزار می‌کند و قطعاتی شنیده نشده از تازه‌ترین آلبوم خود را نیز اجرا خواهد کرد.

نوازندگان خارجی که در این اجرا یغمایی را همراهی می‌کنند عبارتند از:  دیوید اسپایدل (David Spidel) نوازنده گیتارباس و برایان پالسن (Brian Poulsen) نوازنده گیتار الکتریک و در کنارشان شِین گالاس (Shane Gaalaas) به عنوان نوازنده درامز.

نیلوفر فرزندشاد (نوازنده پیانو و کیبورد) هم در این کنسرت آنها را همراهی می‌کند تا به این ترتیب کاوه یغمایی برای اولین بار با گروهی که با آنها ده سال پیش در کانادا روی صحنه می‌رفته، کنسرتی را در تهران برگزار کند.

photo_2018-01-24_13-04-48

در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون "تردید"، "جاده"، "کوچه"، "منشور"، "پنجه‌های آواز"، "زخمی" و "خاطره بازی"، قطعاتی از آلبوم جدید کاوه یغمایی با نام احتمالی "مرد عنکبوتی" نیز اجرا می‌شود. دیوید اسپایدل و برایان پالسن هم در این آلبوم کاوه یغمایی را همراهی کرده‌اند و درامر این آلبوم نیز همانند آلبوم "منشور" دانیال ادیر از گروه "نیکل بک" بوده است.

کنسرت کاوه یغمایی توسط موسسه آوای هنر برگزار می شود و بلیت فروشی این کنسرت در سایت www.tik8.com آغاز شده است که علاقه‌مندان برای خرید بلیت به صورت اینترنتی می توانند از این آدرس، بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.