به گزارش هنرآنلاین، بنیاد شهید و امور ایثارگران از نمایش‌های منتخب ایثار و شهادت در سی‌ و‌ ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تجلیل می‌کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: بر اساس سیاست‌های تعیین شده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه تجلیل از هنرمندانی که آثار نمایشی خود را با موضوع زندگی‌نامه شهید، خاطرات ایثارگران و یا با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت تولید می‌کنند در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد حسن کاویانی با اشاره به اینکه جایزه مدنظر بنیاد شهید و امور ایثارگران به آثار معرفی شده توسط هیئت داوران شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی است، درباره نحوه انتخاب آثار منتخب بنیاد در تئاتر فجر سی‌ و ششم، گفت: هیئت داوران بنیاد متشکل از سید مرتضی حسینی،  محمد لارتی و حمید ساروخانی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شده و در حال حاضر مشغول داوری و ارزیابی نمایش‌های جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت داوران آثار شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره را ارزیابی کرده و در پایان آثار منتخب در این بخش را انتخاب خواهند کرد.