به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در نمایشگاه نقاشی "رنگ بر سنگ" که از سوی موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران برگزار می‎شود، 50 اثر از آثار کودکان آسیب‌دیده از زلزله در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین عواید حاصل از فروش این آثار صرف ساخت و تجهیز مرکز جامع خدمات بهزیستی ویران‌شده در شهرستان ریجاب استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران به‌منظور بازگرداندن نشاط اجتماعی عمومی در مناطق آسیب‌دیده از زلزله با تکیه بر کودکان و نوجوانان، و کمک به ترمیم زخم‌های اجتماعی حادثه نسبت به برگزاری کارگاه‎های آزاد نقاشی برای کودکان مناطق زلزله‌زده در 2 مقطع سنی ۳ تا ۶ و ۶ تا ۱۳ سال اقدام کرد. حاصل برگزاری این کارگاه‎ها آفرینش بیش از 280 اثر هنری از سوی کودکان زلزله‌زده است که بخشی از این آثار در قالب نمایشگاه "رنگ بر سنگ" در معرض دید عموم قرار می‎گیرد.

آیین افتتاحیه نقاشی "رنگ بر سنگ" روز جمعه ششم بهمن‌ماه ساعت 17 در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این نمایشگاه نقاشی تا 13 بهمن دایر است و علاقه‌مندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 به گالری شماره 2 مراجعه کنند.