به گزرش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، سهراب سلیمی کارگردان نمایش "بوی خواب" حضور مردم بجنورد برای دیدن این نمایش را بی‌نظیر دانست و گفت: استقبال مردم از "بوی خواب" برای من درسی بسیار ارزشمند و مؤثر داشت.

سلیمی با بیان این که "بوی خواب" یک نمایشنامه فلسفی است، گفت: انتظار نداشتم این همه تماشاچی برای دیدن این نمایش بیایند و این امر مرا غافلگیر کرد.

وی با بیان اینکه باید به مردم استان و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر به منظور علاقمندی به حوزه تئاتر تبریک بگویم، افزود: تلاش دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر خراسان شمالی برای تقویت جایگاه تئاتر و حضور علاقمندان و استقبال آن‌ها از اجرای نمایش‌ها ستودنی است.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که آیا تمایل دارید بازهم برای اجرا به بجنورد بیایید؟ تصریح کرد: قطعاً برای آمدن به بجنورد و اجرای تئاتر برای مردم این استان لحظه شماری می‌کنم.

وی اذعان داشت: تئاتر زمانی تاثیرگذار می‌شود که بتوانیم زمینه ارتباط و گفتگو را تقویت کنیم و این امر در خراسان شمالی به صورت ملموس و شفاف دیده می‌شود.

سلیمی اظهارکرد: زمانی می‌شود از جنبه واقعی تئاتر حرف زد که تماشاچی داشته باشیم و این مهم با مدیریت درست و با پایگاه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی درست امکان پذیرخواهد بود.

کارگردان نمایش "بوی خواب" همچنین در از کارگردانی به عنوان یک جراح که برای یک جراحی نیازمند ابزار و تیم پزشکی است، یاد کرد و افزود: ابزارشناسی از یک دانش به وجود می‌آید و برای بروز کردن ابزار کار، دانش، مطالعه و کنکاش لازم است.

نمایش "بوی خواب" به کارگردانی سهراب سلیمی دی ماه جاری به مدت دو شب در تالار گلشن بجنورد برای علاقمندان اجرا شد.