سرویس موسیقی هنرآنلاین: کارن کیهانی آهنگساز و نوازنده آلبوم "باغ بی‌برگی" که به‌تازگی در بخش آهنگسازی موسیقی کلاسیک اثر "باغ بی‌برگی" جایزه مشترک باربد را با نادر مشایخی برنده‌ شد، در‌این‌باره گفت: با توجه به اینکه پنج قطعه از این شش تراک این آلبوم پیش‌تر در فسیتوال‌های مختلف و متعدد موردتوجه قرارگرفته و یا کاندید دریافت جایزه شده بودند تصورم بر این بود که ممکن است در اینجا نیز دریکی دو جشنواره موردتوجه قرار بگیرد درواقع حدس می‌زدم اتفاقی برای این قطعات خواهد افتاد اما نه در جشنواره موسیقی فجر.

وی افزود: خیلی خوشحالم که جشنواره موسیقی فجر توجه ویژه‌ای به موسیقی معاصر داشته و دو اثر من را برگزیده است اما یک‌چیز ناراحت‌کننده وجود دارد آن‌هم عدم توجه به صدابرداران در آثار است. با توجه به اینکه یک جشنواره تا حدی پیشرفت کرده که تمامی ارکان ازجمله تقدیر از اهالی رسانه را در زمره خود نگاه داشته درنتیجه بی‌انصافی است که بخواهد صدابردار یک اثر که امروز نقش کلیدی در خلق و رشد یک کار را دارد نادیده بگیرد. امیدوارم در سال‌های آتی به این افراد بیشتر توجه شود.

او ادامه داد: من در حال حاضر مشغول ساخت دو قطعه یک دوئت ویولن برای فستیوال رزونانس در ایتالیا و همچنین یک اثر برای تار و فاگوت برای یک تهیه‌کننده ایرانی هستم که وقتم را پر کرده و تمام تمرکزم را روی آن قرار داده‌ام.

"باغ بی‌برگی" شامل شش اثر با عناوین "روی جادۀ نمناک" برای پیانو، "آخرین قطرۀ صد" برای ویلن ویلن‌سل، "و می‌بیند صدایی نیست" برای ترومبون سولو، "باغ بی برگی" برای هارپ سولو، "هِجرانی"برای فلوت و پیانو، "نقطه‌ای بود و دگر هیچ نبود" برای سنتور و آنسامبل بزرگ هستند. این شش اثر متعلق به دو مجموعۀ تک‌گویی‌های شبانه و جباب‌ها از دوره‌های کاری مختلف آهنگساز هستند.