سهرابی در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین ادامه داد: از دیگر برنامه های سال آینده راه اندازی خانه طراحان، ساماندهی و تحقیق مطالعاتی و علمی پروژه پارک فناوری مد و لباس به دلیل این که اجرایی شدن این امر نیازمند مطالعات وسیعی است و نمی خواهیم شعار گونه عمل کنیم. علاوه بر این برنامه های مناسبتی نیز قطعا در طی سال خواهیم داشت.

وی افزود: در نهایت برگزاری جشنواره دانشگاهی را خواهیم داشت که یکی از کارکردهای جدی ما در زمینه مد و لباس است.

سهرابی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مشاغل که مراحل تحقیقاتی اش به پایان رسیده نیز از جمله برنامه هایی است که برای سال آینده در نظر گرفته ایم، ضمن این که در خلال این برنامه ها یکسری اقدامات عمومی هم خواهیم داشت و از این فضا دور نخواهیم بود.

دبیر اجرایی جشنواره مد و لباس درباره ژورنال نمایشگاه و جشنواره مد و لباس نیز اظهار کرد: ملاک اصلی استخراج ژورنال، جشنواره فجر است؛ پیش از این در نمایشگاه قبلی صحبت هایی درباره چاپ ژورنال شده بود، اما در بخش فنی به مشکل برخورد و تنها از جلدش رونمایی شد. بعد از گفت و گوها و بررسی هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اهمیت جشنواره فجر نسبت به نمایشگاه بالاتر است و آثار بیشتری به این حوزه ارسال شده است، بنابراین تصمیم گرفتیم خروجی ژورنال آثاری باشد که در جشنواره شناخته شده اند. ژورنال یک کار تخصصی است و یکسری حساسیت ها روی آن وجود دارد، چه از نظر کیفیت، چه از نظر کمیت؛ اما در طی یک مراسم خاص و ویژه بعد از برگزاری جشنواره فجر از ژورنال آن نیز رونمایی خواهد شد.

سهرابی افزود: سعی می کنیم علاوه بر این ژورنال بتوانیم ژورنال فصلی نیز در عرصه مد داشته باشیم که البته این کار سختی است.

انتهای پیام/۳۲