به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان حامد دائی با عنوان "کابوس فرم" در گالری دنا برگزار می‌شود. حامد دایی متولد ۱۳۶۹ ، عکاس، ویدئوآرتیست و فیلم‌ساز حوزه مستند است که فعالیت‌ هنری را از سال 1389 آغاز کرده و علاقه و تمرکز وی به مسایل اجتماعی و روابط انسانی با نگاه شخصی‌اش معطوف است.

سروش میلانی‌زاده، کیوریتور این نمایشگاه یادداشتی درباره آن نوشته که در بخشی از آن چنین میخوانیم: "عکاسی از تئاتری با نام "زبان کوهستانی، ایمان به خود" نوشته "هارولد پینتر" به کارگردانی علی‌اکبر علیزاد، دستمایه اولیه این مجموعه است. با توجه به تجربه بیست ساله‌ام در عکاسی تاتر و دوازده ساله در آموزش این شاخه از عکاسی، معتقدم برای نمایش یک مجموعه عکس تاتر در یک گالری هنری به دلایل بسیار محکمی احتیاج است.

حامد در دوره‌ای خاص از زندگی‌اش (دوره سربازی)، در شرایطی ویژه و با نگاهی متمرکز و آن هم به عنوان اولین تجربه عکاسی تاتری‌اش، ۲۹ شب و بر روی یک صندلی مشخص این اثر تئاتری را عکاسی می‌کند! ۲۹ شب و از روی یک صندلی!!! خوشحالم که آن زمان حامد را نمی‌شناختم چون قطعا از این حرکت منع‌اش می‌کردم!

دقیقا همینجاست که مدیا و تکنیک در کمرنگ‌ترین وضعیت خود قرار می‌گیرد و با کمترین واسطه، هنرمند نگاه شخصی‌اش را ثبت می‌کند."

نمایشگاه "کابوس فرم"جمعه ۲۲ دی ساعت ۱۶ تا ۲۱ افتتاح شده و تا ۲۷ دیماه به نشانی خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک4، زنگ2 برقرار است.