سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد قلی‌پور درباره اجرای خود گفت: این کنسرت با کنسرت‌های دیگر هم از نظر اجرا و انتخاب قطعاتی که قرار است اجرا کنیم متفاوت‌تر خواهد بود، چون غالب قطعات انتخابی قطعات عاشقانه و ریتمیک است، همچنین ترانه‌سرای تمامی قطعات معصومه رضایی زاده است.

وی افزود: تفاوت دیگر این اجرا این است که این بار سعی کردیم قیمت بلیت‌ها رو جوری تعیین کنیم که از هر قشری در هر طبقه اجتماعی که تمایل به حضور در کنسرت را دارد بتواند در این برنامه شرکت کند و به‌هیچ‌وجه قیمت بلیت کنسرت باعث عدم حضور هیچ‌کسی نشود. البته شاید این اتفاق با توجه به این مسئله که اکثر قریب به‌اتفاق خواننده‌های پاپ در قیمت بلیت افزایش را شاهد هستیم مخالفانی را داشته باشیم، اما من خلاف جهت حرکت کردم چون این کار خواسته قبلی من بود.

وی افزود: شاید توجیه اقتصادی برای من نداشته باشد، اما همیشه آرزویم این بود که یک روز کنسرتی برگزار کنم که همه افراد با هر توان مالی بتوانند در آن حضور داشته باشند. به همین خاطر قیمت بلیت را از 20 تا 40 هزار تومان تعیین کردیم.

photo_2018-01-07_08-57-46

قلی پور همچنین گفت: بی‌احساس، مداد رنگی، پرانرژی، همین‌جوری، رنگ احساس، فکر تو، به هر قیمتی، صدام بزن، چترم بستم و.. در این کنسرت به سرپرستی احسان احمدی اجرا خواهند شد. همچنین سهیل اباذری، مهدی قدیمی، محمد اسدی، حامد گل‌چهر، آراد یادگار فرد و هادی شیرین طبع نیز دیگر اعضای ارکستر را تشکیل می‌دهند.

این کنسرت روز 4 بهمن ساعت 21:30 در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.