به گزارش هنرآنلاین، حمید شاه‌آبادی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شهید غربال‌دوست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد،گفت: در حوزه مد و لباس کشور ۳ برنامه اساسی در دست اجرا داریم که از آن جمله می‌توان به برگزاری جشنواره مد و لباس فجر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره مد و لباس فجر از سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: این حرکت سال گذشته آغاز شده است و امسال به صورت بین‌المللی در اسفند‌ماه شاهد برگزاری مجدد جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خواهیم بود.
این مسئول با اشاره به حضور بین‌المللی ایران در عرصه مد و لباس اسلامی، افزود: با توجه به استقبال مردم جهان از لباس ایرانی و نگاه دنیا به ایران در معرفی الگوی مد و لباس در تلاش هستیم به این نیازها پاسخ مثبت دهیم و برگزاری جشنواره‌های مختلف در زمینه مد و لباس از جمله این موارد است.
شاه‌آبادی با اشاره به تشکیل کارگروه مد و لباس اظهار کرد: کارگروه مد و لباس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده و در تلاش هستیم فعالیت این کارگروه‌ را در سطح استان‌ها نیز گسترش دهیم.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه استانی مد و لباس در استان‌ها اعلام کرد: کارگروه‌هایی برای این منظور تعیین شده که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در استان‌ها تا پایان سال شکل می‌گیرند و بر این اساس حرکتی که تاکنون در تهران متمرکز بود تا پایان سال ۹۱ متناسب با شرایط هر استان در داخل استان شکل می‌گیرد و جامعه هر استان متناسب با فرهنگ بومی آن منطقه مد لباس را ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/31/32