به گزارش هنرآنلاین، امروز شنبه 16 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و کارتون خودرونما است. هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ساعت 24 امروز آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی  www.carsfestival.com ارسال کنند.

"هفته نامه خودرو امروز" جشنواره خودرو‌نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می کند. رشته عکس در دو بخش حرفه ای و مردمی است که بخش حرفه ای  به صورت تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود و در بخش مردمی رشته عکس شرکت کنندگان فقط می توانند 5 تک عکس را مطابق با قوانین فراخوان بفرستند. در رشته کارتون کلیه هنرمندان کارتونیست و علاقمندان، مطابق با موضوعات فراخوان می توانند حداکثر پنج اثر را به صورت دیجیتال برای جشنواره ارسال کنند.

انتخاب آثار از بین آثار رسیده به جشنواره توسط هیات انتخاب و داوری 20 تا 22 دی ماه انجام و نتایج آثار راه یافته به جشنواره 25 دی ماه اعلام می‌شود.

در رشته عکس مسعود زنده روح کرمانی، مجتبی آقایی و جاوید نیکپور و در رشته کارتون کامبیز درم بخش، مسعود شجاعی طباطبایی و بهرام عظیمی انتخاب و داوری آثار این جشنواره را بر عهده دارند.

جشنواره عکس و کارتون خودرونما در محورهای خودرو و فرهنگ رانندگی، خودرو، محیط زیست و هوای پاک، خودرو و خانواده و خودرو و ورزش در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.