به گزارش هنرآنلاین، علی ضیا 13 دی ماه به رسم چهارشنبه‌های برنامه‌اش، میزبان چهره‌ای شناخته شده بود تا با او در روز تولدش گپ بزند؛ کتایون ریاحی که عمده سخنان او مربوط به بنیاد کمک و تلاش برای حل مشکل 800 کودک ناشنوا نیازمند کاشت حلزونی بود که یک سال است منتظر اقدام دولت هستند و زمان طلایی‌شان برای بهبود رو به پایان است.

گلایه‌های ریاحی همچنین به مسئولان ذی ربط بود و از وزیر بهداشت و رییس جمهور نیز انتقاد کرد که درخواست او برای دیدار را نپذیرفته‌اند.

خوشبختانه مدیران وزارت بهداشت ضمن تماشای این قسمت از برنامه طی تماسی اعلام کردند به زودی قرار ملاقات ریاحی با وزیر بهداشت هماهنگ می‌شود.

این قرار به همت برنامه علی ضیا هماهنگ شد و ریاحی فرصتی پیدا کرد تا رو در رو با سیدحسن قاضی زاده هاشمی به گفتگو بنشیند و مشکلات مردم را که از طریق بنیاد تحت مدیریتش با آنها آشنا است با وزیر در میان بگذارد.

وزیر بهداشت نیز در این گفتگو اعلام کرد پیگیری می‌کند تا مشکل جراحی کودکان حل شود. ضمن اینکه دستور می دهد اگر نمونه داخلی کیفیت لازم را ندارد، برای تهیه نمونه خارجی اقدام کنند و به ریاحی اطمینان داد چیزی را برای مردم تجویز خواهد کرد که اگر فرزند خودش هم نیازمند چنین جراحی بود برایش همان را تجویز می‌کرد.

همچنین در این دیدار تماس تلفنی با محمدحسین قریب رییس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برقرار شد که طی آن وی به مشکل افزایش ارز و این نکته اشاره کرد که بودجه این هیئت به ریال ثابت است اما باید با دلاری که هم اکنون 4400 تومان شده است، خریدهای لازم برای معالجه بیماران صورت بگیرد.

وزیر بهداشت نیز از او خواست در ابتدای هفته آینده دیداری با ریاحی داشته باشد و در تعامل با ان جی او کمک که تنها بنیاد فعال در عرصه کاشت حلزونی است، به نتیجه مطلوبی برسند تا شاهد حل شدن مشکل این کودکان ناشنوا در آینده نزدیک باشیم.

همچنین مقرر شد مجوز بنیاد کمک که تمدید آن در بهزیستی با مشکل مواجه شده، از طریق وزارت بهداشت نهایتا طی یک ماه تمدید شود.

"فرمول یک" با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه‌ها بین ساعت 17:45 تا 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.