سرویس استان های هنرآنلاین: بهاره شفیعی از برگزاری جشنواره‌های شعر، موسیقی، فیلم، تئاتر و تجسمی فجر در شیراز خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر برنامه جشنواره موسیقی مشخص شده که از ٢٥ دی ماه تا ٢ بهمن ماه در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز و تالار احسان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره میزبان خواننده‌های برجسته کشور است، گفت: حجت‌اشرف‌زده، سالار عقیلی، محمد معتمدی، علیرضا افتخاری و بابک جهانبخش در این جشنواره به اجرای موسیقی می‌پردازند و علاوه بر این مهدی جهانی، شهاب مظفری، رضا یزدانی، امیرعباس گلاب، حسین خواجه امیری و سینا سرلک در این جشنواره حضور دارند.

شفیعی از اجرای برگزیده‌های جشنواره گروه نوازی در جشنواره موسیقی فجر خبر داد و افزود: گروه ماکان بند، گروه سون و گروه رناک نیز از گروه‌های موسیقی هستند که در این جشنواره به اجرای اثر می‌پردازند.

رئیس امور هنری ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: جدول برنامه‌ها و ساعات اجرا در جشنواره موسیقی بر روی سایت ارشاد اسلامی استان فارس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

وی از برگزاری جشنواره تئاتر و فیلم فجر در شیراز خبر داد و بیان کرد: زمان اعلام شده در حال حاضر برای جشنواره تئاتر ٨ تا ١٢ بهمن ماه و برای فیلم ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه است که در صورت نهایی شدن با جزئیات برنامه اعلام می‌شود.

شفیعی همچنین از برگزاری جشنواره تجسمی فجر در اواخر بهمن ماه خبر داد و عنوان کرد: در ادامه برنامه جشنواره‌های فجر، جشنواره شعر فجر نیز با حضور شاعران برجسته استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

الهه بهرامی