سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن آقایی سرپرست گروه موسیقی نواحی آوای موج درباره حضور این گروه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: در دوره‌های قبلی جشنواره فقط یکی دو گروه جنوبی حضور داشتند ولی خوشبختانه امسال تعداد این گروه‌ها بیشتر شده است. مسئولان جشنواره سالن بزرگتری را هم در اختیار ما قرار داده‌اند که ما از این بابت خوشحال هستیم.

آقایی درباره قطعاتی که آوای موج برای اجرا در جشنواره فجر انتخاب کرده عنوان کرد: موسیقی که ما در این کنسرت اجرا می‌کنیم، برگرفته از موسیقی بوشهر و هرمزگان است. قطعاتی از استاد احمد علی شریفی و همینطور استاد قنبر راستگو را اجرا خواهیم کرد. ما خیلی دوست داشتیم آقای راستگو بتوانند با ما به روی صحنه بیایند و اجرا کنند ولی متأسفانه ایشان درگیر بیماری هستند.

وی افزود: از موسیقی بوشهر هم یک سری از قطعات قدیمی بوشهری که مردم با آن‌ها آشنایی دارند را اجرا می‌کنیم. قطعات کنسرت صد درصد حال و هوای جنوب را دارند که البته ما سورپرایزهایی هم برای کنسرت داریم که به وقتش متوجه خواهید شد.

سرپرست گروه آوای موج درباره اتفاقات جدید کنسرت این گروه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: به طور کلی تغییرات خیلی خاصی در زمینه سازبندی و اجرای کنسرت انجام نداده‌ایم. فقط سازهای قانون و سرنا را به سازبندی کنسرت‌مان اضافه کرده‌ایم و البته چند نفر از اعضای گروه‌مان هم از جمله خواننده گروه، عضوهای جدید هستند.