به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، حضور گشت ارشاد در شب نخست کنسرت مازیار فلاحی یعنی 22 خرداد ماه موجب تاخیر در آغاز برنامه و دستگیری برخی از شرکت کنندگان و بازیگران در کنسرت بود.

خبرنگار موسیقی هنرآنلاین برای پیگیری اوضاع این کنسرت در شب دوم و مشخص شدن وضعیت کسانی که بلیت این کنسرت را تهیه کرده اند و گشت ارشاد آن ها را دستگیر کرده، گفتگویی با یکی از برگزار کنندگان این کنسرت انجام داده است.

محمد حسین توتونچیان ،تهیه کننده موسیقی که بلیت فروشی های کنسرت مازیار فلاحی را با سیستم فروش خود انجام داده، در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: پس از مشکلاتی که برای شرکت کنندگان در شب نخست کنسرت مازیار فلاحی پیش آمد، بلافاصله با اتکا بر سیستم بلیت فروشی پیشرفته ای که برای این کنسرت در نظر گرفته شده بود، هشدارهای لازم به منظور رعایت حجاب به شرکت کنندگان در شب های بعدی این کنسرت به صورت پیامک اعلام شد.

وی ادامه داد: ما به شرکت کنندگان در کنسرت اطلاع دادیم که با خانم های بدحجاب و کم حجاب از سوی گشت ارشاد برخورد می شود و بهتر است خانم ها با حجاب مناسبی در این کنسرت حاضر شوند که خوشبختانه بسیاری از خانم ها این مورد را رعایت کرده بودند و در شب دوم شاهد مشکلات کمتری در این زمینه بودیم.

توتونچیان افزود: برخی از کسانی که پیامک ما را گرفتند موضوع رعایت حجاب را چندان جدی نگرفته بودند و شاید به این دلیل بود که تا کنون با چنبن موردی مواجه نشده بودند؛ به همین دلیل باز هم در میان خانم های شرکت کننده در این کنسرت کسانی بودند که حجاب مناسبی نداشتند که این افراد با برخورد گشت ارشاد مواجه شدند.

این تهیه کننده کنسرت های موسیقی درباره کسانی که از سوی گشت ارشاد دستگیر شدند، اظهار کرد: ما این افراد را پس از بر طرف شدن مشکل حجابشان، در سانس های دوم وارد سالن کردیم؛ البته چون در سانس های بعدی تمام صندلی های همکف سالن فروخته شده بود مجبور شدیم این افراد را در بالکن ها قرار دهیم.

کنسرت مازیار فلاحی قرار بود ۲۲ و ۲۳ خرداد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد برگزار شود که نخستین شب این کنسرت به دلیل حضور گشت ارشاد در محل و دستگیری برخی از بانوان بدحجاب با ۱ ساعت تاخیر همراه شد. همچنین در شب دوم این کنسرت نیز گشت ارشاد حضور داشت و باز هم برخی از بانوان را به دلیل مشکل حجاب دستگیر کرد.