به گزارش هنرآنلاین، کمال الدین قطب مدیر این گالری تازه تاسیس گفت: هیات مدیره خانه شاعران ایران با هدف حمایت از هنرمندان تجسمی٬ اقدام به راه اندازی گالری در فضای خانه شاعران ایران کرد و این گالری در نخستین گام با همکاری انجمن خوشنویسان ایران٬ نمایشگاهی را برای کمک به زلزله زدگان برپا کرد که این نمایشگاه هم با استقبال خوب بازدید کنندگان و هم خریدران آثار هنری مواجه شد و عواید فروش نمایشگاه تقدیم به زلزله زدگان شد.

او افزود: برای برپایی نمایشگاه زمستانه فراخوانی منتشرکردیم و از هنرمندان جوان برای شرکت دراین نمایشگاه با هدف حمایت از اقتصاد هنرمند دعوت کردیم و پس از ارسال آثار، هیات انتخاب ۲۲ هنرمند را برای شرکت دراین نمایشگاه انتخاب کرد که هر هنرمند حداقل با سه اثر در این نمایشگاه شرکت کردند و آثار تا ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند.

نمایشگاه گردان نمایشگاه زمستانه گفت: با این که گالری خانه شاعران ایران تازه تاسیس است اما استقبال از نمایشگاه زمستانه بسیار خوب بود و تنها در شب افتتاحیه بیش از ۳۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و با توجه به استقبال از این نمایشگاه احتمال دارد که این نمایشگاه تمدید شود.

در نمایشگاه زمستانه آثاری از کمال الدین قطب٬ اعظم امیری سیاوشانی٬ ناهید امیری سیاوشانی٬ صدیقه صافی٬ علی علیزاده٬ مینا اخوان٬ مهرداد علیزاده٬ مرضیه مهرخوان٬ سید محمدمهراد معصومی٬ شهره خادمی٬ پانیدحسینی پور نادر٬ مهناز وزیری٬ نیوشا نیوژپور٬  پرویز حیدرزاده ٬عسل شاهسیاه٬ نسیم غلامی٬ محمد اردلانی٬ پریسا شاهین فر٬ حدیث رضایی ٬آوین فرهادی و مهناز مهربان در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

نمایشگاه فروش زمستانه تا 10 دی ماه در گالری خانه شاعران برپاست. گالری خانه شاعران ایران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب میزبان علاقه مندان است.