به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ کامران رضایی از برپایی نمایشگاه گروهی عکس "متروکه ها ۱" در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به همت واحد عکس انجمن سینمای جوان استان به مسئولیت میثم منیعی برپا شده است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه محل برپایی این نمایشگاه را نگار خانه کلهر مجتمع شهید آوینی واقع در میدان غدیر اعلام کرد.

وی زمان برپایی این نمایشگاه را از ۱۰ الی ۱۴ دی ماه اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری ساعت ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 منیعی مسئول واحد عکس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه در خصوص موضوع و محتوای عکس های این نمایشگاه، گفت: موضوع عکس ها بافت های قدیمی معماری کرمانشاه است.

وی افزود: در این نمایشگاه فضاهایی در قاب عکس به نمایش درآمده اند که  به یک باره ترک شده اما هنوز آثار زندگی در آنها وجود دارد.

منیعی تصریح کرد: این پروژه ارزش گذاریِ تاریخی و معماری یا نمایشِ صِرفِ جذابیت های بصری نیست و بافت تاریخی بناها در اولویت قرار ندارد، بلکه  مسئله اصلی خالی شدن این بافت ها از زندگی است.

مسئول واحد عکس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه افزود: این پروژه بر اتفاقی تأکید دارد که در عرصه هویّت اجتماعی در حال رخ دادن است.