به گزارش هنرآنلاین، «دلتنگی» بیست و دومین نمایشگاه انفرادی فاطمه بهرامی‌محسوب می‌شود که عصر جمعه ۹ تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در اولین ماه از فصل تابستان گشایش می‌یابد و تا ۱۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

فاطمه بهرامی‌در مورد انتخاب عنوان نمایشگاه چنین گفت: عنوان نمایشگاه با توجه به موضوع تابلوها برگرفته از حال و هوایی است که امروز دیگر نیست . غزال‌هایی که سمبل زیبایی و ظرافت و نقطه عطف تناسب در ادبیات و فرهنگ ما بوده اند و الان خبری از آنها نیست.

همچنین بخش دیگر تصاویر «خروسهایی » هستند که برای من همواره سمبل امید و آغاز بوده اند صدای خروس را که هر جا بشنوید صدای زندگی است شروع یک روز، طلوع خورشید گرم و زندگی بخش، چیزی که در زمان حاضر، کودکان ما و نسل جوان، ازآن محروم مانده اند.

در این نمایشگاه حدود ۳۰ اثر به نمایش در خواهد آمد که با تکنیک اکرلیک و رنگ روغن روی بوم خلق شده اند.

فاطمه بهرامی‌متولد اسفند ۱۳۴۵ در تهران است وی در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترای رشته پژوهش هنر است برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه نقاشی انفرادی و حضور در ۱۸ نمایشگاه جمعی، ۷ نمایشگاه نقاشی در کشورهای لبنان، قطر، امریکا، روسیه ، کانادا و... از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می‌شود.

آخرین نمایشگاه انفرادی فاطمه بهرامی‌در سال ۹۰ در گالری والی برگزار شد.

علاقه مندان می‌توانند از ۱۰ تا ۱۹ تیرماه همه روزه جز سه شنبه ها و تعطیلات رسمی‌از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک ۸ مراجعه کرده یا با شماره تلفن: ۸- ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴