به گزارش هنرآنلاین، مریم کاظمی، کارگردان و نویسنده نمایش "یک پنجمک" در گفتگو با روابط عمومی جشنواره تئاتر شهر درباره خلاصه داستانی از نمایش خود گفت: نمایش "یک پنجمک" کار پایانی کلاس‌های آموزش بازیگری کودکان و نوجوانان بود که در چهار رده سنی تمرین شده است و شامل سه نمایش همراه است؛ نمایش اول؛ "سه بچه خرس" که برای رده سنی 8-6 سال مناسب است و موضوع داستان درباره سه بچه خرس است که با مادر و پدرشان در جنگلی زیبا زندگی می‌کنند، یک روز پدر و مادر، بچه‌ها را تشویق می‌کنند تا برای خودشان خانه‌ای بسازند و...

وی ادامه داد: نمایش دوم؛ "قورباغه خوشگل" است که برای رده سنی 10-8 سال مناسب است و موضوع آن حول این قصه حرکت می‌کند: روزی شاهزاده خانمی کوچولو با یک قورباغه آشنا می‌شود. قورباغه به او کمک می‌کند تا توپش را از استخر بردارد و در مقابل می‌خواهد با او دوست باشد، شاهزاده خانم قبول می‌کند ولی... البته باید گفت که راوی این دو نمایش، هنرمندانی از رده سنی 14-10 سال هستند که قصه را بازگو می کنند.

کاظمی گفت: نمایش سوم؛"این ما هستیم" است که برای رده سنی 18-14 سال مناسب است و قصه را در این باره برای مخاطبان روایت می‌کند: هفت نوجوان از تمایلات و آرزوهای خوب و بدشان می‌گویند و داستانک‌هایی را تصویرسازی کرده و بازگو می‌کنند. این نمایش تکه‌ای از اجرای اصلی است که به صورت نمونه اجرا می‌شود.

 این کارگردان همچنین درباره ملاک انتخاب هنرجویان و بازیگران خود اظهار کرد: بازیگران نمایش هنرآموزان کلاس‌های بازیگری کودک و نوجوان هستند که براساس تفکیک سنی در چهار گروه طبقه بندی شده‌اند و هرگروه در نمایش خاصی کار می‌کند و تقسیم نقش‌ها هم براساس علاقمندی و تلاش خود بچه‌ها و با رای همکلاسی‌ها انجام شده است.

کاظمی در مورد شیوه همکاری و شیوه اجرا نمایش در بخش مدرسه تئاتر گفت: مدرسه تئاتر، سیستمی طراحی شده توسط شهرام کرمی دبیر جشنواره تئاتر شهر تهران بوده و از دوره اول با دعوت و پیشنهاد کسانی که تمایل داشتند کارگاه آموزشی را اداره کنند در رشته های مختلف برگزار شده و خروجی های اجرایی داشته که به تدریج جهت مشخص‌تری به خود گرفته است.

وی افزود: من از دوره پنجم به تشکیلات مدرسه تئاتر پیوستم و انگیزه خوبی برای شروع سلسله کارهای مشترک با کودکان و نوجوانان برای من بود. از آنجایی که یک دوره کوتاه یک ترم کفاف کار اجرایی را نمی‌داد، بعد از اتمام دوره پنجم جشنواره شهر، کار با هنرآموزان را ادامه دادم و تا دوره ششم، چهار ترم را با هم گذراندیم و از بازی و آموزش و تمرین های سبک گذشتیم و به تمرینات روی متن های خاص رسیدیم.

کاظمی در مورد تاثیر سبک اجرایی مدرسه تئاتر بر مخاطبان و بازیگران کار گفت: مدرسه تئاتر یک آموزشگاه با معلم‌های مشخص و چارت درسی قالب‌بندی شده نیست که سبک اجرایی داشته باشد. هرسال ممکن است همان مربیان یا افراد دیگری کارگاه‌ها را اداره کنند و هرکدام سبک تمرینات و آموزش خاصی داشته باشند که ممکن است به مرحله اجرا برسد یا خیر.

اجراهای پایان ترم‌های آموزشی کودکان هدف نیست، بلکه نتیجه، تلاشی است که به معرض دید همگان گذاشته می‌شود . مخاطب هدف اول خانواده‌ها و دوم وابستگان و آشنایان خود بچه‌ها و سپس افرادی هستند که علاقمندند کار پایانی آموزشی را ببینند چراکه؛ معیارهای اجرایی آن کاملا با یک اجرای حرفه‌ای صحنه‌ای متفاوت است و استاندارد خود را دارد.

بیشترین تشویق متعلق به هنرجویان بازیگری خود کارگاه است که به همراه خانواده‌ها زحمت و رنج هماهنگی و آمد و رفت مستمر را تحمل کرده و حضور داشته‌اند.

کارگردان این نمایش درباره تاثیر برگزاری جشنواره‌ها بر رشد کیفیت و کمیت آثار خاطر نشان کرد: جشنواره‌ها انگیزه رقابت و تلاش برای برتر بودن، بلند پروازی و جاه‌طلبی مثبت را در بین شرکت‌کنندگان ایجاد می‌کند و اگر شرایط درست، اصولی و عادلانه وجود داشته باشد هرکس در جایی که واقعا لیاقتش را دارد قرار می‌گیرد. لیاقت با تلاش و کار مستمر بوجود می‌آید نه گدایی موقعیت!.

وی ادامه داد: همه ما دوست داریم کارمان در جایی توسط متخصصان و حرفه‌ای ها مورد ارزیابی و تماشا قرار بگیرد و سطح کارمان را بسنجیم و این با ایجاد رقیب در جشنواره‌ها ممکن است در صورتی که خودمان را محور فرض نکنیم. کمیت بیشتر فرصت انتخاب بهتری به دست می‌دهد. ولی کیفیت به دقت، دانش، پژوهش و کار درست و مستمر برمی‌گردد و ناگهان هنر خلق نمی‌شود.

 کارگردان اثر"یک پنجمک" درباره ویژگی‌های کار خود اظهار داشت: ویژگی اجرای "یک پنجمک"  وحدت و تکثر است. در عین هماهنگی و همکاری، همه رده‌های سنی که ما در کلاس آموزشی داشتیم، نمایش‌ها با تمرکز خودش و در جای خودش اجرا می‌کردند و فقط در بعضی قسمت‌ها به هم گره می‌خورند.

کاظمی در پایان گفت: نمایش "یک پنجمک"، اولین خروجی کلاس‌های بازیگری است که گروه تئاتر مستقل برای کودکان و نوجوانان این بار با همکاری جشنواره تئاتر شهر ترتیب داده شده است. امیدوارم علاقه مندان به تماشای نمایش در فرهنگسرای خاوران بنشینند.

 

حضور بازیگران کودک و نوجوان در نمایش "رویاهای کودکانه"

نمایش "رویاهای کودکانه" نوشته سیروس سپهری به کارگردان فرشته پرتوی به صحنه رفت.

نمایش "رویاهای کودکانه" اثری رئالیستی بود و در اجرا بازیگران کودک و نوجوان حضور داشتند تا بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.

مهم‌ترین ویژگی این نمایش اشاره به معضلاتی بود که در جامعه وجود دارد و باعث فروپاشی خانواده‌ها و سرگردانی کودکان می‌شود.

در نمایش "رویاهای کودکانه" یگانه دختر نوجوانی را می‌بینیم که در خانواده‌ای مرفه زندگی می‌کند. او که از مراقبت‌های بیش از حد والدین به تنگ آمده تصمیم می‌گیرد به جای استفاده از سرویس مدرسه، مسیر خانه تا مدرسه را به تنهایی برود تا ثابت کند می‌تواند از عهده مشکلاتش بر‌آید. در این مسیر دختر نابینایی را از تصادف نجات می‌دهد و این موضوع اتفاقاتی را پیش می‌آورد.

حامد مهینی، مریم رادپور، کیانا سپهری، سعیده حیاتی‌فلاح، ساینا شربتی، امیرحسن حیاتی‌فلاح، فرنود حاجی‌آخوندزاده، آیدا بخشنده، هدیه کهن، محمدصادق نظام‌الدینی و کودک خردسال امیرمهدی ملاکی بازیگران نمایش بودند.

هانیه کهن طراحی صحنه و مریم رادپور طراحی لباس را به عهده داشتند.

نمایش "رویاهای کودکانه" پنجشنبه 30 آذر به مدت 50 دقیقه در سالن استادمشایخی در دو سانس 15 و 18:30 اجرا شد.

 

 

نمایشی با 25 بازیگر کودک و نوجوان اجرا می‌شود

نمایش "داستان زمین" نوشته نرگس اصغری به کارگردانی داوود زارع با حضور 25 بازیگر کودک و نوجوان به صحنه می‌رود.

داوود زارع توضیح داد: برای نوشتن مقاله‌ای‌،‌ تحقیقی درباره تئاتر تعلیم و تربیتی داشتم و در این مقاله مسایل و بحران‌های زیست محیطی را بررسی کردم. از این نوشته به طرح نمایش "داستان زمین" رسیدم و این که چگونه می‌توان نگرانی‌های محیط زیست را در قالب تئاتر کودک و نوجوان به مخاطب انتقال داد. در نهایت این طرح توسط نرگس اصغری به نمایش‌نامه تبدیل شد.

وی با بیان این که نمایش "داستان زمین" زنده و توسط 25 بازیگر خردسال، کودک و نوجوان اجرا می‌شود، افزود: خود بچه‌های حاضر در نمایش سازنده صحنه‌های مختلف هستند. کار بدون دیالوگ است و از موسیقی برای نشان دادن صحنه‌ها کمک گرفتیم. از عروسک نیز در نمایش استفاده می‌شود اما عروسک‌هایی که متریال برگشت پذیر به محیط زیست دارند و از کارتن و مقوا هستند نه پلاستیک.

زارع با تاکید بر این که در نمایش‌های مختص کودک و نوجوان باید به مسایل جدی و تاثیرگذارتری پرداخت، ادامه داد: اسراف، کمبود آب، چگونه غذا خوردن و راهنمایی و رانندگی از مسایلی است که باید در قالب تئاتر به آن پرداخت. همچنین بچه‌ها لازم است در اجرا مشارکت داشته باشند و یاد بگیرند تخریب چه آسیب‌های در پی دارد.

به گفته وی، این نمایش روایت‌گر آسیب‌های است که انسان در طول سالیان متمادی و از ابتدای تمدن به ساختار زمین و محیط زیست، گیاهان، جانداران و هر آنچه در محیط زیست زندگی می‌کند وارد کرده و این موضوع ادامه دارد.

طراح صحنه نمایش داوود زارع، طراح لباس شیوا محترمی و طراح عروسک مریم شمس‌الهی هستند.

نمایش "داستان زمین" جمعه اول دی ماه به مدت 45 دقیقه در دو سانس 15 و 18:30 در سالن استادمشایخی پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

 

خرسی که می‌خواست خرس بماند

نمایش "خرسی که می‌خواست خرس بماند" به کارگردانی مشترک طهورا کریم‌خانی و المیرا پارسا در جشنواره تئاترشهر اجرا می‌شود.

داستان "خرسی که می‌خواست خرس بماند" اثر یورگ اشتانیر است که با ترجمه ناصر ایرانی منتشر شده. المیرا پارسا با اقتباسی از این داستان معروف نمایش‌نامه نوشته است که با همین عنوان در جشنواره اجرا خواهدشد.

به گفته پارسا، این داستان به صورت متفاوتی برای کودکان و نوجوانان نوشته شده و زبان حال زندگی انسان‌های معاصر است.

وی با این توضیح که هر مخاطبی با تماشای نمایش برداشت متفاوتی از آن خواهد داشت، افزود: پایان کار تماشاگر را به تفکر وادار می‌کند. با اجرای "خرسی که می‌خواست خرس بماند" می‌خواهم تاکید کنم هر چقدر آدم‌ها به ما بدی کردند فراموش نکنیم اصل‌مان چیست و به هر قیمتی شده راه درست را ادامه دهیم.

این نمایش به صورت زنده طراحی شده و بازیگر محور است.

نمایش "خرسی که می‌خواست خرس بماند" درباره خرسی است از خواب زمستانی بیدار می‌شود و می‌بیند آدم‌ها به جای جنگل یک کارخانه تولید عسل ساختند.

پریسا مشکانی، شکوفه سلیمانیان‌مقدم، طهورا کریم‌خانی، امین‌رضا ملک‌محمودی، پویا شش‌پری و المیرا پارسا در نمایش بازی می‌کنند.

طراحی صحنه به عهده اکرم بایه و طراحی لباس نیز کار المیرا پارسا است.

ششمین جشنواره تئاترشهر به‌ عنوان اصلی‌ترین رویدادنمایشی شهرداری تهران توسط سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران از 28 آذرتا 7 دی درشهرتهران برگزارمی‌شود.

 

 

حضور شهرام کرمی قوت‌قلبی برای هنرمندان است

خشایار پیرعلمی که به‌عنوان نویسنده و کارگردان با نمایش "هویت" در بخش صحنه‌ای ششمین جشنواره تئاتر شهر حضور دارد، درباره داستان این نمایش، گفت: پسر جوانی در یکی از روزهای تعطیل خود توسط گروهی ناشناس دستگیر می‌شود و در اتاق سفیدرنگی بازداشت است. تنها دو نفر به او سر می‌زنند؛ رییس بازداشتگاه و مامور بازداشتگاه. طی فشار روانی‌ای که در مدت‌زمان بازداشت بر این جوان وارد می‌شود، هویت خود را از دست می‌دهد و به یکی از عوامل این گروه تبدیل می‌شود.

این هنرمند تئاتر درباره اجرای عمومی نمایش "هویت" گفت: به احتمال بسیار زیاد بعد از برگزاری جشنواره اجراهای عمومی نمایش خود را آغاز می‌کنیم. البته هنوز سالن اجرای نمایش ما قطعی نشده است و احتمال دارد در تالار محراب این نمایش را روی صحنه ببریم.

پیرعلمی درباره دلیل حضور خود در ششمین جشنواره تئاتر شهر، گفت: برای خود من مهم‌ترین وجه این جشنواره حضور شهرام کرمی است. هر زمان شهرام کرمی در برنامه‌ای حضور داشته باشد؛ از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان گرفته تا جشنواره تئاتر شهر یا برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی‌وهنری شهرداری برگزار می‌کند، برای هنرمندان قوت‌قلب است. همچنین جشنواره تئاتر شهر امروز یکی از قطب‌های تئاتری تهران است، بسیار منظم برگزار می‌شود، هنرمندان خوبی در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند و زمانی‌که نمایش‌های حاضر در جشنواره به اجرای عمومی می‌رسند، شاهد آثار بسیار خوبی هستیم.

خشایار پیرعلمی درباره برگزاری ششمین دوره از جشنواره تئاتر شهر در پردیس تئاتر تهران گفت:  این‌که جشنواره به‌صورت متمرکز در یک مجموعه تئاتری برگزار شود، اتفاقی خوش‌یمن و بسیار خوب است. در سال‌های گذشته نمایش‌ها در فرهنگسراهای سطح شهر تهران برگزار می‌شد که از یکدیگر فاصله داشت و مشکلاتی را برای گروه‌ها به‌وجود می‌آورد اما واقعا پردیس تئاتر تهران در مکانی نامناسب احداث شده است. خود من که در جشنواره حضور دارم، فکر نمی‌کنم بتوانم بیش از دو یا سه نمایش را ببینم.

کارگردان "هویت" در پایان گروه اجرایی نمایش خود را معرفی کرد: نمایشنامه "هویت" را خودم نوشته ام و کارگردانی آن را هم برعهده گرفته‌ام. سهیل پناهی، علیرضا رحیم‌دل، محمد عمادی و فاطمه استادمحمد گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند. سامان ناصری هم به‌عنوان مشاور پروژه ما را همراهی می‌کند. موسیقی این نمایش بر اساس قطعاتی از خوان برخا و زیگنف پرایزنر آماده شده است که وظیفه آماده‌سازی افکت، نریشن و موسیقی برای اجرا برعهده سعید صادق‌الحسینی و غزال فلاحتی بوده است. از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نسیم اسکندری؛ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، فاطمه استادمحمد؛ منشی صحنه، غزال جعفری؛ طراح صحنه، سید علی پیرعلمی؛ مجری و مدیر صحنه، آیدا فرهمند؛ طراح لباس، اکبر شجاعی؛ طراح نور، حمیدرضا قربان ؛ عکاس، سحر صنیعی؛ روابط عمومی و خشایار پیرعلمی؛ طراح پوستر و بروشور اشاره کرد.

 

 

جشنواره تئاتر شهر جایگاه خود را پیدا کرده است

سهیل ملک‌آرایی که به‌عنوان کارگردان با نمایش "جی" (G) نوشته کیوان میرمحمدی در بخش صحنه‌ای ششمین جشنواره تئاتر شهر حضور دارد، درباره داستان این نمایش، گفت: این نمایش داستان شبی از زندگی مشترک ملیکا و هومن که زوج جوانی هستند را روایت می‌کند. هومن شش ماه است که بی‌کار است و خانه‌نشین شده است درحالی‌که ملیکا به سختی مشغول کار در بیرون منزل است و تدریس می‌کند. این خانه‌نشینی و بی‌کاری عواقبی چون وسواس فکری و روانی و توهمات عجیبی برای هومن در پی داشته است. ما در جریان نمایش تلاش هومن را می‌بینیم که به‌دنبال انتقال دغدغه‌های ذهنی‌اش به ملیکا است. ایده اصلی‌ای که من از متن استخراج کردم، بحث حریم‌شخصی افراد و شرایطی که چنین موقعیتی در برهه زمانی حاضر برای حریم خصوصی افراد به‌وجود می‌آورد. این نمایشنامه منتشر شده است و کیوان میرمحمدی؛ نویسنده نمایشنامه ایران زندگی نمی‌کند و ما طی مذاکراتی که با او داشتیم، به توافق‌هایی رسیدیم و متن را کمی تغییر دادیم.

این هنرمند تئاتر درباره اجرای عمومی نمایش "جی" گفت: قصد داریم در زمان اجرای نمایش در قالب جشنواره تئاتر شهر از مسئولان سالن‌های خصوصی و نیمه‌دولتی دعوت کنیم به تماشای نمایش ما بنشینند و اگر به توافق رسیدیم نسبت به اجرای عمومی نمایش اقدام می‌کنم. البته امیدوارم ستاد برگزاری جشنواره هم از آثار حاضر در این رویداد حمایت کنند و برای اجرای عمومی نمایش‌ها در سالن‌های زیرنظر شهرداری، شرایط مناسبی فراهم شود. حتی می‌توان شرایطی را فراهم کرد که آثار حاضر در جشنواره در فرهنگ‌سراها یا پردیس تئاتر تهران به اجرای عمومی برسند.

ملک‌آرایی درباره دلیل حضور خود در ششمین جشنواره تئاتر شهر، گفت: بسیار اتفاقی قرار شد در جشنواره تئاتر شهر نمایشم را اجرا کنم. یکی از دوستانم متن را برای اجرا در جشنواره پیشنهاد داد و  ما آن را برای ستاد جشنواره فرستادیم و متن پذیرفته شد و تصمیم گرفتیم این نمایش را کار کنیم. البته من در نخستین دوره این جشنواره هم حضور داشتم البته من در آن جشنواره به‌عنوان دستیار کارگردان و بازیگر شرکت کرده بودم. از آن جشنواره خاطره خوبی داشتم و مصمم‌تر در این دوره از جشنواره شرکت کردم.

وی در ادامه افزود: از سویی تم اصلی و هدفی که جشنواره تئاتر شهر تبیین کرده، تکریم زندگی است و دغدغه‌های اجتماعی را مدنظر قرار داده است که به دغدغه‌های من نزدیک بود و از سویی دیگر در این دوره از جشنواره تئاتر شهر فضایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر به جوان‌ها فرصت داده شود و فضای کار برای آن‌ها مهیا شود که اتفاق مثبتی است. به نظر من بعد از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جشنواره تئاتر شهر در شش سال عمر خود، توانسته است جایگاه خوبی به‌دست بیاورد.

سهیل ملک‌آرایی در ادامه اعلام کرد تنها نقطه‌ضعفی که به جشنواره تئاتر شهر وارد است، برگزاری آن در پردیس تئاتر تهران است، گفت: پردیس تئاتر تهران از نظر جغرافیایی از مرکز هنری تهران دور است. مخاطبان به‌سختی می‌توانند به این مکان بیایند. البته در پردیس تئاتر تهران سالن‌های خوبی درست شده است اما به برخی از جزئیات چندان توجه نشده است. به‌عنوان‌‌مثال در نمایش "جی" نیاز به ویدئو پروژکشن داریم که این امکان برای ما از سوی سالن فراهم نشد. برای تهیه ویدئوپروژکشن و نصب و جانمایی آن دچار مشکل شده بودیم.

کارگردان "جی" در پایان گروه اجرایی نمایش خود را معرفی کرد: نمایشنامه "جی" را کیوان میرمحمدی نوشته است و من به‌عنوان کارگردان و طراح‌صحنه در گروه حضور دارم. مهران مرادی و راحیل بدیعی؛ بازیگران این نمایش هستند. از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به  پیمانه سیقلان؛ طراح لباس و همچنین طراح پوستر و بروشور ، عماد ملک‌آرای؛ موسیقی، احسان سخى؛ دستیار کارگردان، طناز عباسی؛ منشی صحنه، رضا کولیوند؛ عکاس، مهیار محمودیه؛ طراح نور، بردیا ملک‌آرای؛ روابط عمومی، حامد باقری؛ اجرای دکور و مقداد مجتبایی؛ مدیر صحنه اشاره کرد.

 

اجراهای خیابانی، شور و شوق مردم را در هوای آلوده برانگیختند

اولین و دومین روز از اجراهای خیابانی و محیطی با استقبال پرشور مردم و با حضور و اردشیر صالح پور و دیگر داوران این بخش برگزار شد.

اولین اجراهای خیابانی ششمین جشنواره تئاتر شهر، دیروز از ساعت 15:00 کار خود را در محوطه باز فرهنگسرای خاوران آغاز کردند و مردم پیرامون هنرمندان خیابانی تئاتر ایستاده و با خنده و نشاط به تماشای آثار نشستند و حتی آلودگی هوا هم نتوانسته بود که آن ها را از آن محیط شاد و خندان دور کند.

البته باید گفت که؛ نمایش های اولین روز، محتوایی آموزنده در عین طنز داشتند و این باعث جلب مخاطب از خردسالان تا بزرگسالان شده بود.

نمایش های خیابانی اولین و دومین روز جشنواره به شرح زیر بود:

نمایش درمانگران شهر به کارگردانی و نویسندگی علیرضا ترامشلو بود. نمایشی با حضور هنرمندانی در قالب شخصیت یک دلقک که نمایشی با موضوع احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حقوق شهروندی را در قالب طنز برای مردم به اجرا گذاشتند.

نمایش بعدی، نمایش تلخ مثل شیرین به کارگردانی و نویسندگی مالک آبسالان بود. نمایشی با محوریت بیان مشکلات حال حاضر جوانان مثل؛ دلایل بی کاری، ازدواج و مسائلی از این قبیل با زبان خنده و طنز بود.

نمایش پایانی نیز نمایش کروات به کارگردانی میثم سرآبادی بود. نمایشی بسیار شاد که با استقبال بسیاری از مخاطبان مواجه شد. نمایشی با محوریت ازدواج و مشکلات و این دوران بود.

نمایش های دیگری هم مثل:رقص دیو،بزم مسافر و آثار دیگری هم تحت؛تئاتر دیگر(پرفورمنس-محیطی) در نگارخانه های مریم و لاله اجراهای خود را برگزار کردند.

یک تغییر در جدول

دومین روز از برگزاری جشنواره که همزمان با تعطیلی ادارات و سازمان ها همراه بود ، با تغییر در محل اجرای نمایش های بخش خیابانی و تئاتر دیگر سپری شد.

ستاد برگزاری جشنواره تمامی نمایش هایی که قرار بود روز پنجشنبه و جمعه در فرهنگسرای خاوران به اجرا در آیند را به پردیس تئاتر تهران منتقل کرد.

نمایش های خیابانی در محوطه پردیس تئاتر و نمایش های تئاتر دیگر در سینمای پردیس به اجرا در آمدند.

علی رغم این تغییر غیر منتظره تماشاگران و مخاطبان ششمین جشنواره تئاتر شهر با استقبال خوب به تماشای این نمایش ها ایستادند.