به گزارش هنرآنلاین، حضرت آیت الله ناصری در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه و مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهم و سنگین توصیف کرد و اظهار داشت: هدف در انجام امور مختلف باید خدایی باشد و امیدوارم در مسیر خدمت به اسلام، قرآن، ولایت و خدمت به مردم موفق و موید باشید.
حضرت آیت الله ناصری با بیان اینکه خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) باید در انجام همه امور در نظر گرفته شود افزود: لازم است به این مهم توجه ویژه ای شود تا بوسیله آن زمینه ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) فراهم شود.
حضرت آیت الله ناصری برگزاری سلسله نشست های نام آوران حوزه علمیه اصفهان را از فعالیت های تاثیرگذار دانست و گفت: امیدواریم در آینده شاهد برگزاری این گونه نشست ها باشیم.
در این دیدار سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک ماه رجب ضمن ابراز خرسندی و خشنودی ازدیدار با حضرت آیت الله ناصری سخنان ایشان را جذاب، آموزنده، تاثیرگذار و پر مخاطب عنوان کرد.
وی از حضرت آیت الله ناصری خواست با توجه به نیاز امروز جامعه، مباحث اخلاقی خود را افزایش دهند و تشنگان معارف ناب اسلامی را با بیانات خود سیراب سازند.
حسینی همایش نام آوران حوزه علمیه اصفهان را در راستای بزرگداشت مفاخر حوزه ی علمیه اصفهان دانست و از آن بعنوان حرکتی ارزشمند در راستای آشنایی نسل امروز با این مفاخر یاد کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در دوره اول به ۱۴ شخصیت تاثیرگذار از ابتدای ورود اسلام به اصفهان تا ابتدای دوره صفویه در ۱۴ نشست تخصصی پرداخته شد.
در این دیدار صمیمانه حسینی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خواست تا همه سخنرانی های آیت الله ناصری جمع آوری، تنظیم و چاپ گردد و در فصل پایانی سال رونمائی صورت گیرد. انتهای پیام/62