سبه گزارش هنرآنلاین، داوود اکبری در خصوص این اجرا گفت: اجرای بداهه‌نویسی و بداهه‌نگاری در حضور مخاطبان و دوستان اولین تجربه است در نوع خود. برایم بسیار موجب افتخار و امتنان خواهد بود که بداهه‌ها را در پرفورمنس آن‌ها با همراهی و همگامی دوستان علاقه‌مند بنوازم و بنگارم.

این هنرمند نگارگر در اولین روز این برنامه ۳۰ اثر بداهه نگاری و بداهه نویسی را خلق می‌کند. آثار او در روز اجرا به فروش می‌رسد و بازدید و فروش آثار تهیه شده تا تاریخ ۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

داوود اکبری، طراح و نگارگر، دانش‌آموخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه ۱۳۴۰ و فارغ‌التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. سوابق کاری و هنری او شامل ریخته‌گری فلزی، منبت‌کاری، برجسته‌کاری روی ورق مس، طراحی فضاهای سنتی و مدرن، طراحی مبلمان شهری، بداهه نگاری  ابداعی و بداهه نویسی ابداعی است و تاکنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری را در داخل کشور برگزار کرده است.

لازم به ذکر است بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند، شنبه ۴ آذرماه از ساعت ۱۶ – ۲۰ و یکشنبه و دوشنبه از ساعت10 الی 16 به بازدید از این نمایشگاه در نگارخانه بهنام دهش پور واقع در: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، کوچه شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ مراجعه کنند.