به گزارش هنرآنلاین، نمایش "پسران تاریخ" به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد و با بازی حسن ابوالحسنی، مجید آقاکریمى، مهرداد بابایی، سینا بالاهنگ، محمد برهمنی، سجاد حمیدیان، حامد رسولی، حمید رحیمی، مهدی شاهدی، مریم نورمحمدی و امیرمسعود واعظ‌تهرانى روز پنجشنبه 2 آذر با دو اجرا در سالن استاد سمندریان و در ساعت‌های 15 و 18 به صحنه می‌رود.

"خودکار بیکار" به پایتخت می‌روند

سامان ارسطو "خودکار بیکار" را به پایتخت مى‌برد. این نمایش که پیش فروش آن از امروز ١ آذرماه در سایت تیوال آغاز خواهد شد، همانند نمایش‌هاى قبلى سامان ارسطو به مباحث پیرامون اطلاع رسانى در مورد ترنسکشوال‌ها خواهد بود و به بررسى جایگاه این افراد در اجتماع می‌پردازد.

عوامل این نمایش که از ٧ آذرماه ساعت ١٧:٣٠ در تماشاخانه پایتخت اجرا خواهد شد عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سامان ارسطو، بازیگران: افسانه میرباقرى، نادیا باوند، امیرموید باوند، مانا شریفیان، سامان ارسطو و نفیسه رمضانى، گرافیست: میثم قهرمانى، عکاس: کوروش برزى، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرموید باوند، طراح نور و صدا: سید مجید سیادت، روانشناس: نفیسه رمضانى و روابط عمومى و تبلیغات: حامد روحى و نازنین فراهانى.

حضور دو بانوی نماینده ی مجلس در اجرای پایانی "اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه"

شب گذشته سه شنبه 30 آبان ماه نمایش "اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه" به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی با حضور پروانه سلحشوری (رییس فراکسیون زنان مجلس) و طیبه سیاوشی (عضو کمسیون فرهنگی مجلس) به اجرای خود در تماشاخانه سنگلج پایان داد.

این دو نماینده مجلس پس از پایان اجرا ضمن تقدیر از عوامل نمایش با حضور کارگردان در ارتباط با اثر و دغدغه اجتماعی کارگردان تبادل نظر کردند.

نمایش"اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه" به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که اجرای خود را از 30 مهرماه آغاز کرده بود شب گذشته برای آخرین بار در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت.

گوهر خیراندیش به تماشای نمایش "آقای شف" نشست

گوهر خیر اندیش بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر در دومین شب اجرای نمایش "آقای شف" به کارگردانی و نویسندگی امید اسدی با حضور در تالار حافظ به تماشای این نمایش نشست.

خیر اندیش با بیان اینکه  به هیچ وجه آمادگی این را نداشتم که حرف‌های فلسفی و زیبا را از گروه نمایش آقای شف بشنوم گفت: فکر می‌کردم آمده‌ام  که یک تئاتر ببینم  اما نه تئاتری با این عمق و هدف که نشان می‌دهد ما قرار است انسان‌هایی آزاده باشیم و این مساله را خودمان انتخاب خواهیم کرد  و این انتخاب  در دست ماست که جنگ کنیم یا صلح داشته باشیم. 

وی در ادامه گفت: دیگر زمان، زمان جنگ نیست باید بستری در سطح جامعه فراهم کنیم که بچه‌های ما بدانند که با صلح است که  می‌توانند به آرامش و آسایش برسند. 

 خیر اندیش افزود: هم اکنون  زمان برقراری تعادل وتعامل و ارتباطات فرهنگی است نه جنگی. 

وی  گفت: امیدوارم  به زمانی برسیم که دیگر جنگی نباشد و صلح و آرامش در جهان حاکم باشد.

خیر اندیش درپایان گفت: برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم، همه بازیگران و عوامل عالی بودید و من ازتماشای نمایش "آقای شف" لذت بردم.