سرویس سینمایی هنرآنلاین: تاریخ اکران فیلم سینمایی "شکلاتی" که قرار بود افتتاحیه آن در تاریخ 29 آبان ماه برگزار شود، به دلیل همدردی با هموطنان زلزله زده کرمانشاه به تعویق افتاد.

 سهیل موفق کارگردان "شکلاتی" در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین در این خصوص گفت: قرار بود ما زودتر از اکران یک افتتاحیه رسمی برای فیلم داشته باشیم که به دلیل وقوع زلزله غرب کشور و جوی که در فضای کشور حاکم شد، زمان این برنامه را تغییر دادیم و به زمان اکران عمومی فیلم که 8 آذرماه خواهد بود، موکول کردیم.

 

پوستر شکلاتی

شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری در "شکلاتی" به ایفای نقش میپردازند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: "همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد؛ یعنی من بچه بودم ...بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما..."

"شکلاتی" در سی‌امین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شد و شبنم مقدمی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر را از این دوره جشنواره دریافت کند.