حسین شایقی، کارگردان فیلم در دست تولید «mayfly» در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: فیلم mayfly با مدت زمان ۷ دقیقه در فضای ویژه‌ای تولید می‌شود که شاید تا به حال تجربه نشده باشد.
وی افزود: این اثر با کاراکترها و گریم‌های خاصی در یک فضا با پرده آبی و استفاده از جلوه‌های ویژه تولید می شود که البته قسمتی از آن با پویانمایی خواهد بود.
شایقی درباره داستان اصلی این فیلم گفت: داستان مربوط به حشره‌ای است که تنها از یک زندگی یک روزه برخوردار است و با غروب آفتاب به دست مرگ سپرده می‌شود؛ در واقع داستان در حالتی سورئال و با نمادها و نشانه‌های خاص رو به رو است که البته به جز پویانمایی بخشی از فیلم با حضور شخصیت‌های انسانی اتفاق می‌افتد.
وی ادامه داد: در قسمتی از داستان پیرمردی حضور دارد که تبدیل به فسیل شده و در غروب آفتاب از حشره تنها چشم‌های سبز وی قابل مشاهده است که نشان رویش و باروری در آن نهفته است.
این کارگردان استان تبریز با اشاره به مفهومی بودن این فیلم کوتاه اظهار داشت: فیلم در تمام قسمت‌ها به صورت سیاه و سفید است و بحث انیمیشن‌سازی که به صورت سه بعدی خواهد بود در کنار صدا سازی بالغ بر دو تا سه ماه دیگر به طول خواهد انجامید.
شایقی درباره دیگر عوامل این فیلم گفت: اکبر تقی پور، وحیده صحرا نوردی و عباس زارعی بازیگرانی هستند که در این پروژه به فعالیت می‌پردازند.
انتهای پیام/۶۱